01.07.16

Pokračování s Astrid

Hezký den vám všem,
dnes mám pro vás připravené pokračování navazující na minulou recenzi. Řeč však bude tentokrát čistě o pleťové kosmetice. Testovala jsem micelární vodu, pleťový krém a CC krém. Začnu tím, co mě zaujalo nejvíce.

1) Micelární voda
Musím říct, že tento výrobek byl pro mne opravdu příjemným překvapením. Bez problému si poradí i s odolnějším make-upem, pleť zanechá vyčištěnou a stojí pouze pár korun, tudíž má mé vřelé doporučení.

2) Pleťový krém
Další velmi příjemný výrobek za ještě přijatelnější peníz. Krém je vážně fajn, pleť skvěle hydratuje, rychle se vstřebává a navíc se mi na něm také líbí, že se jedná o denní a noční péči v jednom. Opět doporučuji.

3) CC krém
Tento krém se hodí především na tohle letní období, kdy hutné make-upy nejsou vhod. Jeho krytí je lehké a vaší pleti propůjčí zdravý projasněný vzhled. Jako zápor však shledávám fakt, že se nedá vrstvit. Já osobně se v letních měsících líčím minimálně, takže takovéto kosmetické pomocníky mám moc ráda. Poslední kladnou věcí je samotná cena pohybující se okolo 120 Kč, takže za hubičku a nekupte to :-).

Po tomto větším testování musím výrobky od Astrid ohodnotit opravdu pozitivně. Navíc jak jsem již psala, je mi velmi sympatické, že se jedná o českou značku, která má rozhodně co nabídnout.

Zkoušely jste některé z těchto výrobků?

A na závěr ještě takovou menší novinku. Je možné, že se jedná o poslední článek vůbec, se psaním však nekončím, nebojte, více info brzy sdělím. Prozatím se mějte krásně a přeji hezký zbytek dne!

2 komentáře:

  1. Ráda bych vyzkoušela právě micelární vodu :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Priznam sa znacku Astrid som este neskusala ale po tomto prispevku sa po nej tusim pozriem v drogerii, ta micelarna aj kremik sa mi celkom pozdava :))

    http://www.ellenya.com/

    OdpovědětVymazat