14.06.16

Opalování se značkou Astrid

Pokud by se mne někdo zeptal, na první věc, kterou si si vybavím, když se zmíní značka Astrid, budou to nepochybně opalovací krémy. Už jako malá jsem tyhle voňavé výrobky naprosto zbožňovala a spokojeně je na sebe plácala snad při každém pobytu na sluníčku. Důvod mé obliby byl jednoduchý, jejich typická vůně, která ve mě do dnes evokuje pocity léta, moře a sluníčka.
Jelikož se poslední dny nesou ve znamení typického prosluněného června (tedy až na pár přeháněk), říkala jsem si, že by tahle recenze mohla přijít vhod. Ochrana před sluníčkem je důležitá a případné spálení není rozhodně nic příjemného (i to se mi snad každý rok stejně povede). Značka Astrid je jedna z mála, se kterou v současnosti spolupracuji. Abych pravdu řekla, přestalo mě bavit psát recenze, které vidíte na každém druhém blogu a týkají se třeba jen jednoho výrobku, o kterém není pomalu, co říct. Navíc upřímně řečeno jsem docela "lajk", kterého nebaví neustále dodržovat dané termíny a tento prostor jsem si založila čistě pro zábavu.

Po krému s SPF 20 jsem sáhla sotva paní pošťačka zazvonila u dveří. Upřímně řečeno jsem už přestávala věřit, že nás sluníčko a teplé dny přeci jen navštíví, takže jsem doma žádnou zásobu přípravků na opalování neměla. Na hydratačním mléku v první řadě oceňuji praktický aplikátor, díky kterému na sebe opalovací krém bez problému nanesete. Konzistence mléka je velmi příjemná, snadno roztíratelná a v okamžení vsákne. Další den na testování přišlo mléko se SPF 15, výrobky jsem na střídačku testovala každý den, kdy jen vysvitlo sluníčko a většinu dnů jsem na slunci pobývala opravdu téměř celý den. A výsledek? Opalovací krémy obstály na jedničku, žádné spálení či žádné červené fleky.

Při testování jsem nezapomněla ani na ochranu obličeje, se kterou mi pomohl ochranný krém se SPF 20, opět spokojenost, konzistence je již poměrně hutnější, ale to ničemu nevadí.

Po veškerém opalování a pobytu na slunci je zapotřebí pokožku zklidnit a dostatečně hydratovat, k tomu mi posloužilo hydratační tělové mléko po opalování, opět super, skvělá konzistence, rychlá vstřebatelnost a ještě jsem u všech výrobků zapomněla zmínit onu typickou úžasnou vůni, kterou bych mohla čichat od rána do večera.

Podtrženo, sečteno, s výrobky jsem byla velmi spokojená a mohu je s klidným srdcem doporučit dál. Jejich cena se pohybuje v průměru okolo sto koruny, což je podle mě přijatelná částka. Výrobky mé sympatie sklidily také z toho důvodu, že se jedná o přípravky české značky, která má u nás dlouholetou tradici. Poslední dobou se snažím nejen v kosmetice, ale hlavně v potravinářství dávat přednost právě typicky českým značkám. Trošku mě mrzí, že často méně kvalitní zahraniční značky naprosto zastíní právě ty české.

A jaké jsou vaše zkušenosti se značkou Astrid?

1 komentář:

  1. Měla jsem také možnost otestovat produkty Astrid, a jsem moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat