08.10.14

Tip na bezchybnou tvářenku

Příjemný večer vám všem,
dnes si přijdou na své milovníci Bourjois. Dnešní recenze bude totiž zaměřená právě na jednu fantastickou tvářenku této francouzské značky.

Do nedávna probíhala v parfumeriích FAnn akce, vztahující se na tvářenky od značky Bourjois. Nakonec se mi podařilo ukořistit přesně takový odstín, jaký jsem si přála. Ashes of Roses byl po Golden Roses mou druhou tvářenkou právě od značky Bourjois. GB mám doma již dlouhý čas a nemohu si ji vynachválit. Na podzim jsem však hledala něco více výraznějšího, proto padla volba právě na Ashes of Roses, která mé představy o výrazným, ač decentním odstínu přesně splňovala. Zvěstem o tom, že jsou tyhle tvářenky "nesmrtelné", dávám za pravdu, neboť ubývají minimálně. Tvářenka je navíc dostatečně pigmentová (aspoň pro mě), takže k aplikaci stačí malé množství. Součástí balení je také malý praktický štěteček.
Celkově mohu tvářenku (y) od Bourjois jedině doporučit :-). Pokud hledáte kvalitu za přijatelné množství peněz, myslím, že tímto výběrem rozhodně nic nezkazíte.

Jaká je vaše nejoblíbenější tvářenka současnosti?

20 komentářů:

  1. Mně vůbec nevyhovují, nesnáším tu parfemaci a především nulovou pigmentaci :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji je na začátek trošku "rozprášit" pomocí nějakého většího štětce. S těmi, které jsou součástí balení, se tvářenka nanáší bohužel hůře, s klasickým štětcem to jde lépe :-).

      Vymazat
  2. Mně se hrozně líbí jejich design, ale ještě jsem je nezkoušela :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem, Bourjois mám ráda, ale jejich tvářenky mě nějak nelákají. Já mám nejradši momentálně tvářenku od Milani, nebo také MAC. Mám v plánu si ale pořídit ještě jednu od Nars :)

    OdpovědětVymazat
  4. No vypadá to, že pigmentace je fakt malá, ale to by mi asi i vyhovovalo. Jsem dost světlá

    OdpovědětVymazat
  5. Mám odtieň 15 a tiež mi príde, že nejako zle pigmentujú..lepšie povedané skoro vôbec..a to som ich tiež už prešla aj s veľkými štetcami...škoda, lebo balenie je roztomilé a vôňa pekná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju tyto tvářenky, 34 mám taky a používám skoro každý den ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Odstín 34 mám taky a pak ještě jeden trošku do broskvova. Mám je moc ráda. Fakrt super tvářenka. Zbožňuji i tu jejich vůni. Jinak se mi taky dobře osvědčila tvářenka od Gabrielli Salvete.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní9/10/14 08:20

    Tvářenku od Bourjous jsem si nedavno o dnech Marianne pořidila za neuvěřitelbych 130 korun v Douglasu...coz me neskutecne potesilo! :) jinak s ni mam jen nejlepsi zkusenosti...take je pro me dobre pigmentovana a drzi pekne dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné jemné barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadají moc hezky, hlavně ta v odstínu Golden rose :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné barvy i obal, já si musím nějakou tvářenku taky pořídit :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, oni mají tak kouzelné tvářenky :) Značku Bourjois mám moc ráda a tvářenku od nich zatím nemám žádnou. Budu to muset brzy napravit :)

    New in: September 2014

    OdpovědětVymazat
  13. Už dlhšie po tejto špirále pokukujem a myslím, že by som ju už konečne mala mať :D Vyzerá skvele ! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle dvě vypadají pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Mají krásný design, ale to je pro mě tak všechno:/

    OdpovědětVymazat
  16. Tu 48 miluju, je jedna z mých nejoblíbenějších. Nádherná barva, nádherná vůně, oblíbená značka. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. mám doma také jednu tuhle krásku od Bourjois, ale dost na ni zapomínám :(

    OdpovědětVymazat