15.02.14

Micelární voda od Garnier

Krásný den Vám všem,
pamatujete si na článek, ve kterém jste si mohli určit pořadí testovaných výrobků? Mám pro vás dobrou zprávu, již dnes se dočtete o jednom z nich :-)! První místo si jednoznačně vysloužila micelární voda od Garnier. Jelikož ji v současnosti používám každý den, udělala jsem si o ní přesný obrázek poměrně rychle. Nyní nezbývá nic jiného než vám popřát příjemné čtení.

Není to zase až tak dlouho, co si svou "jedinečnost" držela micelární voda od Biodermy. Po čase však přišel na trh s micelárkou například L´oreal  Paris. Netrvalo dlouho a Garnier nám představil také svou micelární vodu. Otázkou však zůstává zda-li se tyhle micelárky mohou vůbec srovnávat s legendární Biodermou. Micelárku od L´oreal  Paris jsem prozatím netestovala a v drogerii sáhla právě po té od Garnier. Její cena se pohybuje okolo 100-200 Kč. Netroufám si však napsat přesnou cenu, jelikož v každém obchodním řetězci naleznete jinou. Již na první pohled balení micelární vody nevypadá vůbec špatně. Příjemná nenucená vůně je rozhodně dalším bonusem. A co se samotného účinku týče, mic. voda pleť poměrně dobře odlíčí. U odolnějšího líčení má však ve srovnání s Biodermou menší nedostatky. Například odlíčení očních partií trvá trošku déle. Neviděla bych to však na žádný tragický nedostatek, jelikož oči odličuji ještě za pomoci dvoufázového odličovače nebo odl. mléka.
Má pleť na micelárku reagovala vskutku pozitivně (žádné osypání, přesušená místa či extrémní se maštění pleti), tudíž si myslím, že i citlivá pleť s ní bude spokojená. Mé doporučení je tedy jasné, určitě ji vyzkoušejte! Sama jsem dlouhý čas váhala nad tím, zda-li nemám vsadit na jistotu a nekoupit si další balení Biodermy.

Jaká je vaše zkušenost s micelární vodou od Garnier?

 PS: Schválně kdo fandí našim a obezřetně sleduje dnešní hokejové utkání ? Hezký zbytek soboty Vám všem ♥.

44 komentářů:

  1. Taky mám v plánu si ji pořídit, ale až bude mít slevu jenom přece 180 kč pro studentku :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak ve srovnání třeba s Biodermou je to rozhodně super, ale chápu Tě :-).

      Vymazat
  2. Ještě jsem ji nezkoušela a protože mi micerálka právě dochází, přemýšlím o tom, jestli ji mám zkusit nebo sáhnout na jistotu. Každopádně L´oréalku můžu jedině doporučit, je božská a právě se bojím, že by Garnier tak dobrý být nemusel. Jinak Bioderma je klasika, která mi ale přijde s L´oréal opravdu srovnatelná :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/limitky-produkty-essence-jaro-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím teda ještě pro změnu zkusit tu od L´oréal :-)

      Vymazat
  3. Skúšala som zatiaľ Biodermu a Lirene, mám v pláne vyskúšať aj L'oreal :) Priznám sa, fakt som nevedela že Garnier prišiel s novou micelárkou! Určite sa po nej ešte poobzerám ;)

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě moc moc láká a po tvém doporučení už do ní vážně půjdu ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já strašně dlouho přemýšlím, jestli zkusit micelárku tuhle nebo tu od L'OERÉALU. Asi zkusím nakonec obě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to těžko říct, tu od L´oréal jsem bohužel nezkoušela, ale myslím, že nebude také vůbec špatná :-)

      Vymazat
  6. Já micelárku na odlíčení nepoužívám vůbec, ale na vyčištění je fajn. Asi se poohlédnu po této, přece jen ta cena je oproti Biodermě super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc dobře! :) Já používám tu od L'Oreal a jsem spokojená nad míru, takže třeba zkusím i tuhle, ještě uvidím. :) a to balení je teda větší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a na hokej jsem koukala :)

      Vymazat
    2. Ajé, já ten L´oréal budu muset taky prostě prubnout, když ji tak chválíte O:-).

      Vymazat
  8. Anonymní15/2/14 20:09

    Ja som s ňou maximálne spokojná.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám na ní každým dnem, co chodím do drogerie a chtěla bych ji pořídit za lepší cenu než v DM za 189,- :/
    Ale u nás v Tescu jako ji někdo sehnal ji nemají, tak nevím, kde ještě ji zkusit sehnat.
    Recenze je moc dobrá, už teď vím, že si jí pořídím :)
    Jinak fandím našim, sedím tu u toho, ale spokojená vůbec nejsem. Dnes opravdu štěstí nemáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si leda zkusit počkat na nějakou akci no :-(, ale je vážně skvělá, takže si myslím, že pokud si ji koupíš, litovat rozhodně nebudeš :-). Jinak hokej se vážně nevydařil :-/!

      Vymazat
  10. eeej si ma teraz nalakala ked sa mi minie bioderma pojdem sa pozrieť po garnier vyzera velmi dobre ja sa síce miceralkou neodličujem používam ju ako pleťovú vodu neviem či je to zlé alebo nie ale vyhovuje mi to tak takže dakujem za typ:))

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní15/2/14 21:29

    v tescu má být do 25.2. 2014 za 135 Kč (aspoň tak v Olomouci je)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tip :-), snad to bude platit i v dalších městech.

      Vymazat
  12. Garnier som neskúšala, používam stále Biodermu, s ktorou som spokojná. Ale aj tak vďaka za info:-)
    Katharine

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní16/2/14 00:16

    Já teď používám Biodermu Sebium ale tato taky nevypadá zle:) Používala jsem předtím i tu od Loreálu a ta byla skvělá!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě si ji v brzké době pořídím ,:)

    OdpovědětVymazat
  15. Zatím mám od Garnieru odličovač,který je perfektní, ale až dojde ráda bych si tuhle micelárku pořídila, protože mám tuhle značku hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier má mnoho kvalitních výrobků, to mohu jedině souhlasit :-), takže doufám, že s ní budeš spokojená.

      Vymazat
  16. Tak to jsem ráda, že obstála. Teď mám Biodermu, ale pak teda zkusím Garnier =)

    OdpovědětVymazat
  17. vypadá moc dobře, až teď dopotřebuju mixu, tak ji určitě ozkouším:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  18. Tuhle od Garnieru jsem zatím nevyzkoušela, no, možná až dodělám svoji Dermacolovou a budu vybírat další, tak ji zvolím ;)

    OdpovědětVymazat
  19. tak tuhle micelárku jsem ještě nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Zrovna dneska jsem si ji koupila, tak uvidíme :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že s ní budeš spokojená :-)

      Vymazat
  21. Čeká mi na poličce až dopotřebuju L'Oréal, ale prý má úplně stejné složení (stejný výrobce).
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení jsem zrovna dvakrát nezkoumala, tudíž jsem docela překvapená :-O.

      Vymazat
  22. Anonymní18/4/14 00:38

    Právě je v Rossmanu za 135 :-) tedy alespoň u nás, ve Frýdku

    OdpovědětVymazat
  23. Mám jí a jsem nad míru spokojená!
    Mám velmi citlivou pleť, spousta akné a červených fleků, ale micelární voda od Garnier mi sedla výborně a všimla jsem si toho během pár dní. špičkově mě odlíčí během chviličky a i pleť se mi zlepšila a to nepoužívám nic jiného na čištění a "udržbu" pleti :) za mě za 1!

    OdpovědětVymazat