01.02.14

Řešení pro suché a popraskané rty- SYX

Hezký večer moji nejmilejší,
u kosmetických recenzí se na chvíli zdržíme a dnes se pro změnu mrkneme na jednu vychytávku vhodnou především do nepříjemného mrazivého počasí. Myslím, že nebudu jediná koho v tomto období trápí popraskané a suché rty. Mráz je celkově pro naši pokožku pěkně zákeřný nepřítel, takže by se rozhodně neměl podceňovat. Z tohoto důvodu Vám dnes s radostí prozradím, jakou účinnou péči pro mé rty používám právě já.


Na SYX jsem narazila náhodou na blogu u Natálky, nerada bych se totiž chlubila cizím peřím. Netrvalo dlouho a jakmile jsem pár dní na to míjela parfumérii Marionnaud, rozhodla jsem hodit očko právě po těchto multifunkčních balzámech. Domů jsem si tedy nakonec odnesla jedno krasavce s jahodovou vůní. Balení je dle mého názoru maximálně praktické, snadno se vleze do jakékoli kosmetické taštičky a cena 49 Kč je též super. Pojďme se však zaměřit na samotný účinek balzámu. Rty jsou po aplikaci opravdu hezky vláčné, vyživené a po prasklinkách ani stopy. Balzám navíc na rty hezky přilne a rozhodně nepůsobí nepříjemně. K dispozici je kromě jahodové varianty možné zakoupení i několika dalších druhů. Na tohle zimní období se mi zdá tento výrobek vážně ideální a jsem s ním nad míru spokojená nejen já, ale také má ségra i mamka.

Jaká je vaše zkušenost s výrobky SYX?

Mějte se krásně a těším se na vaše odpovědi, V.

48 komentářů:

  1. Úúú to vypadá dobřee :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na rtech je ještě úžasnější ♥

      Vymazat
  2. O této značce jsem asi nikdy neslyšela a ani balzám, jsem neviděla. Vypadá ale moc dobře a určitě se na něj mrknu. Díky za tip :)
    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc dobře a pro mé rty by se určitě hodil,akorát by mi nevyhovovalo balení kvůli nehtům:D ale to je drobnost:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá úžasně, kdybych toho neměla doma tolik, určitě bych se po něm podívala :) Aktuálně na rty používám bambucké máslo od Saloos a taky si jej nemůžu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrobky od Saloos jsou také báječné, takže to se Ti vůbec nedivím, že jsi tak spokojená :-).

      Vymazat
  5. Mám mentolový a je úžasný! Lepší jsem snad opravdu ještě neměla. :) A narazila jsem na něj náhodou při výprodejích v parfumerii Marionnaud. DVOJITÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě mě také docela překvapilo jaký poklad se to v Marionnaud ukrývá :-).

      Vymazat
  6. Jééé, fakt to pomáhá? :-O ..Já akutně potřebuju nějakou pomoc od popraskaných rtů! :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu boží :-), mám po něm rty jak ze sametu O:-).

      Vymazat
  7. Vypadá krásně už jen na pohled a ohledně ceny teda klobouk dolů :)!
    Vendulko tady jsi hrozně roztomilá, copánek Ti sluší a musím podotknout že ta blond barvička je nádherná, hrozně Ti to sluší jsi jak panenka, chci být taky blondýnka! :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi opravdu lichotnice Romanko, moc a moc Ti děkuji ♥ !

      Vymazat
  8. Mám a je to ta nejúžasnější věc na rty co vlastním. Na blogu jsem se v minulosti o téhle jahodové verzi taktéž zmiňovala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se pak k tobě musím schválně mrknout.

      Vymazat
  9. Momentálně zkušenost nulová, ale při příští cestě kolem Mariona nejspíše zavítám i dovnitř :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám doma asi miliardu různých jiných balzámů a než budu nakupovat, musím aspoň polovinu vypatlat, což je záležitost na hooodně dlouhou dobu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti vůbec, ale vůbec nedivím :-)!

      Vymazat
  11. Priznam sa, ze som ich vzdy celkom prehliadala, ale takto ako citam preco nie. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní2/2/14 11:33

    Myslím že by ti k blond vlasům slušelo víc světlejší obočí než tohle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem nad tím několikrát přemýšlela, ale jelikož mám sama o sobě docela dost tmavé obočí, tak se mi do žádné "světlejší" změny moc nechtělo, ale určitě to zvážím, díky za tip :-).

      Vymazat
  13. Mám rada Syx a vlastním dva :-). Jeden mentolový a to je taky zážitek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mentolový musí být také úžasný :-O♥!

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. A opravdu úžasné jsou O:-), přísahám !

      Vymazat
  15. Vůbec jsem ho nějak neznala, ale vypadá skvěle a možná nad tím popřemýšlím :)
    Já používám v kruté zimě od Avonu takový kalíškový medový a lepší jsem zatím neměla, tak uvidíme, jak tenhle <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak zrovna ty "avoňácké" balzámky jsou také perfektní :-). Sama jsem je používala opravdu dlouho, ale vždy čas od času zatoužím po nějaké té změně O:-).

      Vymazat
  16. parfumerku, kde se prodávají, bohužel nemám po ruce, takže jsem ještě neměla šanci je vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tuto značku vůbec neznám, ale vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Super cena, za tu recenzi teda :)

    OdpovědětVymazat
  19. Takovou věci sice nevlastním, ale libuju si na vajíčkách od oriflame ... teď mám doma kokosový a jsem nad míru spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové vajíčko z Oriflame je také úžasné :-), zrovna nedávno jsem je spotřebovala.

      Vymazat
  20. Great Post.
    I am following your blog. pls follow back,xxx
    My Blog
    My Blog New Post, Click it to comment

    OdpovědětVymazat
  21. jeej škoda že som na tento nenatrafila musi byť super ja mam len običajne:)

    OdpovědětVymazat
  22. Určite sa na neho pôjdem aspoň pozrieť :) Kika

    OdpovědětVymazat