31.01.14

Bi-oil, koupit či nekoupit

Hezký večer,
dnes se podíváme na zoubek jednomu hojně diskutovanému výrobku. Na Instagramu (Vendelin6, pro ty, kteří by mě rádi sledovali i tam), jsem slibovala brzkou recenzi výrobku Bi-oil, který jsem si cca před měsícem a půl pořídila. Od té doby jej testuji každý den a myslím, že za tento časový úsek jsem již schopná poskytnou Vám nějaké bližší info :-).

Bi- Oil je určen především pro pokožku, kterou trápí strie, jizvy, ale také dehydratace a nesjednocený tón. Jelikož se přes tohle zimní období potýkám s nepříjemnými vysušenými místy a sjednocení pokožky mi také přišlo rozhodně vhod, rozhodla jsem se tento výrobek vyzkoušet. Na internetu jsem objevila opravdu mnoho rozporuplných reakcí, ty pozitivní však převažovaly. Razím, ale názor, že není nad to, vyzkoušet si vždy vše na vlastní kůži. Při jedné návštěvě v DM se na mě tento výrobek usmíval za pouhých 200 Kč, stovka dolů se rozhodně hodí. Neváhala jsem tedy a rozhodla se Bi-oil konečně otestovat. Po měsíci používání jsem opravdu zpozorovala menší změny k lepšímu. Má vysušená pokožka je lépe hydratovaná, menší jizvy nejsou tolik výrazné a nerovnoměrná místa na pokožce nejsou tolik výrazná. Olejíček navíc božsky voní a aplikuje se vážně snadno. Dále si musím pochválit fakt, že výrobek zase až tak rychle neubývá, čehož jsem se zprvu obávala. Přeci jen by se mi nechtělo každý měsíc vyhazovat 200-300 Kč.

Jaká je Vaše zkušenost s Bi- Oil?
Doufám, že se Vám dnešní recenze bude líbit, mějte se krásně zlatíčka a brzy pa. ♥

19 komentářů:

  1. Vypadá dobře a docela by se mi tenhle přípravek momentálně hodil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se mi skvělý třeba i v boji proti celulitidě :-).

      Vymazat
  2. Pokaždé na něj v DM koukám, ale pořád se cukám. =D

    OdpovědětVymazat
  3. Brousím si na něj zuby :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní1/2/14 09:46

    Jazvičiek, teda aj jaziev (som také nemohlo) mám požehnane a už dlho nad ním rozmýšľam..Ale počkám si tiež na nejakú zľavu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se vyplatí počkat si na nějakou akci :-)!

      Vymazat
  5. Myslím si že za měsíc a půl si názor na tenhle výrobek udělat nemůžeš - mluvím z vlastní zkušenosti. Používám ho přes tři měsíce a výsledky jsem schopná shrnovat až teď. Přijde mi že to co se o něm říká tak je přehnané, nebo alespoň na mou pokožku nereagoval tak zázračně. Až ke konci balení se mi zdá že začíná trochu působit a strie hojit, ale koupit si další balení za 300kč a mít v přepočtu olejíček za 600kč co mi trochu stáhne strie ale s jizvama nic opravdu neudělá? Nevim nevim.. mám z něj smíšené pocity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je fakt, že třeba na strie jsem jej třeba nevyužila. Trápila mě především silně dehydratovaná pokožka, na kterou nezabíraly ani žádné účinné hydratační krémy, až po tomto olejíčků jsem měla pocit, že se to začalo lepšit. Co se jizev týče, tak je fakt, že mě trápí akorát takové menší jizvičky, které až tak viditelné nejsou, plus používala jsem olej i na sjednocení pokožky v oblasti dekoltu a hýždí, kde mě zlobí občas pro změnu celulitida. Jinak je určitě fajn Miško, že jsi sem dodala, že na "zakrytí" větších jizev a strií není onen účinek zase až tak velkolepý nebo aspoň dle tvého názoru :-).

      Vymazat
  6. jak jsem ze začátku z něj byla nadšená, tak teď po delší době se mi zdá, že to stejně není úplně tak ono. měla jsem ho teda hlavně na jizvy po operacích a na sjednocení pleti a nezabral mi ani na jedno.
    mimochodem vendulko, psala jsem ti mail, tak jukni:) vyhrála si u mě poukázku
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by vážně po měsíci přišlo ono zklamání? :-/ Ale i tak jsem moc ráda, že jsem se zbavila především těch nepříjemných vysušených míst a v oblastí dekoltu jsem zaznamenala zlepšení, co se toho sjednocení pokožky týče :-). Jinak už jsem Ti odepisovala krásko :-*.

      Vymazat
  7. zatím jsem na něj viděla jen reklamu v tv a nijak mě nezaujal, ale po přečtení tvého článku na něj asi hodím oko v drogérce :-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po něm mrkni O:-).

      Vymazat
    2. Anonymní7/8/15 10:36

      Barčo v drogérce stojí Bi-oil cca 300 Kč. Je to o dost dražší než na netu. Já beru Bi-oil z e-shopu je to o dost lacinější.

      Vymazat
  8. Možná po něm mrknu, na ty strie. Sice nemám nijak výrazné a hrozné, ale proč to nezkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jsem ráda, že se osvědčil. V televizních reklamách je hodně propagovaný a docela mě to lákalo vyzkoušet =)
    Pieces of my world by Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Přemýšlela jsem o něm, ale pak jsem koukla na složení a nějak mě ten zájem přešel. Poohlídnu se spíše po něčem příznivějším.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní22/5/15 10:16

    Mě celkem taky pomohl. Kupovala jsem si tento Bi-oil. Měla jsem po porodu trosku strie na podbřišku a na vnitřních stehnech :( sice to není ještě tak jak si to přestavuji, ale výrazné zlepšení se dostavilo.

    OdpovědětVymazat