31.10.13

Novinky, která zaujaly

Hezké dopoledne moji milí,
tentokrát se vrhneme zase jednou na kosmetiku. Ráda bych Vám zde představila několik novinek, které mě oslovily a ráda Vám o nich povím více. Bavit se budeme o jedné konkrétní značce, která je často kritizovaná a přitom ukrývá i mnoho skvělých výrobků, které s oblibou ráda používám. Pokud se chcete dozvědět více, stačí číst dál. Článek jsem slibovala sice již dříve, ale bohužel moc nestíhám, období zápočtů se pomalu, ale jistě blíží a jeden už mám dokonce úspěšně za sebou a výsledné B mě docela potěšilo, doufám, že se bude dařit i nadále. Nyní však zpátky k tématu dne a to k dnešní kosmetické recenzi.

Na zoubek mrkneme tentokrát pouze dekorativní kosmetice, všechno ostatní si necháme zase na příště, ať se máte na co těšit. Budu doufat, že i tentokrát se Vám bude článek líbit a s chutí se pustíte do čtení, milé slečny, milé dámy :-).

Tužka na rty Ultra Color- Vlna tužek na rty neminula opravdu snad žádnou značku. Docela mě zajímalo jaké budou tyhle "avoňácké", a tak jsem neváhala a zkusila si jednu objednat. Vybrala jsem si odstín Risque Rose, což je taková jemně růžová barva, která rtům opravdu dokáže lichotit. Celkově bych tužku ohodnotila pozitivně, ale najde se zde také nějaké to mínus. První věc, která mě zaujala byla výdrž tužky, ta Vám ze rtů rozhodně hned nezmizí. Další příjemnou věcí je skvělá pigmentace a hezké matné balení. Tužka obsahuje i vysoký podíl třpytivých částeček, které vaše rty rozzáří. Tento fakt sice oceňuji, ale jelikož mám radši takové ty hodně "máslovité" tužky na rty, v tomto bych viděla menší mínus. Jinak za mě dávám velké ANO, protože jinak je tužka báječná a s oblibou ji používám ke každodennímu líčení. Jinak si tuhle krásku můžete pořídit již za 99 Kč.

Rtěnka Ultra Color- Když konstatuji, že mě dlouho žádná rtěnka natolik nenadchla, opravdu nebudu přehánět! Ultra Color je v současnosti má jednička, ptáte se proč? V první řadě Vaše rty opravdu hezky hydratuje, dodá jim potřebnou vláhu a její pigmentace je vážně úžasná. Rtěnka rozhodně nezalézá do "rýh" rtů a k tomu dokonce i božsky voní. Krásné a elegantní balení je jen třešničkou veškeré dokonalosti nakonec. Jelikož jsem prostě "rtěnkomil", neodolala jsem tuhle novinkou nezkusit a jsem za své rozhodnutí moc ráda. Vybrala jsem si odstín Hibiscus, který je pro podzimní líčení jak dělaný. Stačí vytvořit jednoduchý make-up jen pomocí BB, řasenky a nanést tuhle výraznější krásku a dokonalé líčení je na světě:-). Ještě jsem se nakonec rozhodovala mezi odstínem Extreme Nude, protože takových odstínů není nikdy dost. Jinak rtěnku aktuálně seženete za 119 Kč a vřele ji doporučuji, výběr odstínů je opravdu bohatý.

Zklidňující krycí korektor- Tak na tento výrobek se mě ptalo již mnoho z Vás, takže Vám o tomto výrobku velmi ráda poreferuji. Zklidňující korektor je také nedávnou novinkou a jelikož nějaký ten neduh se mi na obličeji sem tam objeví, takový pomocník se vždy hodí. Navíc je také určen třeba na kruhy pod očima a různá další začervenání pleti. Zelený korektor má perfektně krýt a navíc pokožku i zklidnit. Jaká je realita? Musím říci, že většinu z toho, co korektor slibuje, opravdu plní. Jediné, co mi vadí, je vcelku tekutá konzistence, u které jsem si myslela, že bude poněkud hutnější. Korektor je také potřeba řádně zpracovat a rozhodně nedoporučuji nanášet na pleť v nějakém větším množství, ale opravdu jen na "postižená" místečka. V katalogu jej seženete za 99 Kč.

Řasenka Mega Effect- Není to ještě tak dávno, co bylo okolo této řasenky docela velké boom. Revoluční řasenka slibuje husté a natočené řasy za pomoci vychytaného kartáčku. Já se přiznám, že jsem řasenku neměla ještě možnost pořádně vyzkoušet, ale již teď mohu potvrdit, že řasy dělá opravdu moc pěkné, navíc je krásně natočí a neslepí. Brzy se můžete těšit na více propracovanější recenzi a na srovnání s dalšími řasenkami konkurenčních firem. V katalogu se cena této řasenky pohybuje okolo 99 Kč.

 Doufám, že se Vám recenze bude líbit a budete se těšit na případné pokračování. Mám totiž v plánu vytvořit podrobnou recenzi na ten kosmetický výrobek, který Vás bude lákat ze všech nejvíce, ať je to cokoli, nebojte se mi napsat:-). Mějte se krásně a brzy pa, vaše V.

48 komentářů:

  1. Tak na recenzi řasenky se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Riasenku som skúšala a nebola som nadšená. Riasy mi polepila a nemala som pocit, že by boli výrazne hustejšie. Možno záleží od rias. Ten korektor určite vyskúšam Táto recenzia ma motivovala aby som si dokúpila ďalší rúž aj keď ich mám veľa. ..Skvelý článok na ráno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ? Já jsem s řasenkou zatím docela spokojená, připouštím, že aplikace se mi nezdá zrovna ideální a řasenka má opravdu tendenci řasy nehezky lepit, ale pokud si s ní člověk vyhraje, výsledkem jsou bohaté a krásně husté řasy. A jinak moc děkuji :-)!

      Vymazat
  3. Ten calming corector od Avonu som si tiež objednala, včera akurát prišiel Avon, ale ešte som ho nemala možnosť vyskúšať. Snáď u mňa bude naozaj plniť to, čo aj sľubuje:)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pak napiš také nějakou recenzi, ráda se mrknu :-)!

      Vymazat
  4. Tužka na rty je na cestě ke mně, vybrala jsem si ten nejvýraznější, až trochu fialovou zavánějící odstín, tak jsem zvědavá, jak bude vypadat ve skutečnosti; jinak z nové kolekce mám stíny, které brzy zrecenzuji na blogu a bohužel se mi zařadí do rubriky Tohle ne!, protože jsem snad nikdy neviděla nic tak špatně pigmentovaného. A přitom barvy krásné, achjo.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s těmi stíny jsi mi vyrazila dech :-O, chystala jsem se také si je pořídit, takže jsem moc ráda, že jsem nic neuspěchala, na Tvou recenzi mile ráda mrknu :-).

      Vymazat
  5. Máš pravdu, Avon a Oriflame jsou často kritizované značky a při tom jsou některé výrobky vážně super. Já si od Avonu nemůžu vynachválit bázi pod oční stíny, stojí okolo 100,- někdy je v akci i za 70,- a je super. Je jemně béžová, víčko krásně sjednotí a stíny drží jak přibyté celý den (odzkoušeno od rána až do večera). A dále linky Extra lasting, lepší jsem nikdy neměla, a že už jsem jich vyzkoušela spustu :-) Jinak já teď čekám až mi přijde taky ta rtěnka, ale v odtínu Extreme Nude, tak jsem zvědavá. Ten korektor mě hodně láká, ten si objednám příště :D

    http://glamourmoment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :-), právě zrovna ona podkladová báze pod oční stíny je tím nejlepším důkazem! A na tu rtěnku jsem tedy zvědavá, jelikož zrovna tento odstín mě také velice zaujal :-)

      Vymazat
  6. Na řasenku jsem vážně zvědavá!:)
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  7. Avon nevyhledávám, ale ta řasenka je zajímavá :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Rada by som recenziu riasenky. Počula som že dosť zlepuje riasy, tak som zvedavá aj na tvoju mienku. Rúže Ultra Color sú naozaj skvelé, neni dávno som dopotrebovala dva, ale odtiene ti nepoviem lebo už boli zošúchané (stále som ich mala v kabelke ako rýchlich pomocníkov) :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, recenze určitě brzy bude :-)!

      Vymazat
  9. Na rtěnku mám zálusk už delší dobu a tenhle měsíc sem jí už málem koupila, ale nakonec sem se rozhodla, že ne. Udělala sem chybu! Hned jak bude někdy v akci, tak jí objednám.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jejich rtěnky mají boží odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Tužka mě moc zaujala, sama od Avonu jednu mám, ale ta už tam snad ani nikde není a jsem s ní moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já Avonu fandím :) A všechny produkty, asi až na řasenku, mě zaujaly :) Asi se na ně budu muset mrknout, díky, chceš mě zruinovat? :D

    OdpovědětVymazat
  13. rúž mám tiež,ale v takom krvavo červenom odtieni, a nemôžem si ju vynachváliť! :) teším sa aj na recenziu riasenky, keďže je taká iná ako bežné riasenky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vynasnažím se recenzi řasenky brzy připravit :-)

      Vymazat
  14. A ten Starbucks hrnček v pozadí! :-)) Tie rúže vyzerajú naozaj super :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Na tu řasenku už jsem koukala od začátku a popřemýšlím o ní a rtěnky mají boží :)
    Mimochodem máš moc pěkný hrníček od Starbucks :3

    OdpovědětVymazat
  16. řasenka vypadá vážně zajímavě:) sice jsem ji viděla už u hodně blogerek, ale klidně bych ji ráda viděla zrecenzovanou od tebe:)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, snad Tě má recenze nezklame :-)

      Vymazat
  17. bezva článek! a už se moc těším na detailnější recenzi řasenky :))

    OdpovědětVymazat
  18. Rtěnka pěkný tu musím mít, když ji tak chválíš. Stává se ze mě úchyl na rtěnky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě , rtěnky jsou má závislost :-) :-D

      Vymazat
  19. Avon jsem tedy ještě nezkoušela nikdy, ale ty rtěnky vypadají moc pěkně. Té řasenky bych se bála, ale jestli řikáš, že dělá hezké řasy, proč ne? :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty rtěnky jsou snad to nejlepší z celé dekorativní kosmetiky, opravdu doporučuji :-)

      Vymazat
  20. Hrozně se mi líbí barva té rtěnky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, také mě moc zaujala :-)

      Vymazat
  21. ta rasenka je fakt dobra!mam ji taky
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní2/11/13 16:24

    Tu špirálu by som si chcela objednať :) ...Takže určite si počkám na tvoju recenziu a podľa toho sa rozhodnem či ju objednám :-)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě těší :-), brzy se na ni vyřádím !

      Vymazat
  23. Krásné věci! :-) Nejvíc se těším na recenzi na řasenku, protože ta mě hodně moc zajímá :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, řasenka se zatím jeví báječně :-)!

      Vymazat
  24. Avon mám moc ráda:-) Nejvíc se těším na recenzi na řasenku, ta mě láká

    OdpovědětVymazat