26.11.13

Lovely coat (outfit)

Hezký večer,
konečně Vás po dlouhé době mohu přivítat u nového outfit postu. Jelikož zimní období již nabralo na plných obrátkách, je určitě potřeba oblékání rozhodně nepodceňovat. Všechny " kraťoučké" bundy jsem v tu ránu vyměnila za jeden teplý kabát, jelikož z vlastní zkušenosti vím, že zánět ledvin není nic příjemného. Šikovným fotografem mi byla opět má nejmilejší kamarádka, které tímto moc děkuji za výpomoc O:-). Doufám, že se Vám dnešní článek bude líbit ♥.

K béžové, dle mého názoru, skvěle pasuje vše v černé barvičce. Zbytek outfitu jsem se proto rozhodla doplnit právě v tónech této barvy. V poslední době jsem si velmi oblíbila kabelku, kterou můžete vidět na fotce. Upřímně se nestačím divit, že mi slouží již šestým rokem a pořád si ji nemohu vynachválit. Bez problému se do ní vlezou sešity, učebnice a další materiály formátu A4 a ještě vždy zbude místo na můj "menší" kosmetický koutek a různé blbůstky. Další nezbytností, kterou si v zimě rozhodně neodpustím, jsou teplé šály, tahle z H&M je jednoduše báječná. Na zajímavějším designu jí navíc přidávají roztomilé flitry. Poslední částí outfitu, ke které bych ráda něco podotkla, jsou kotníčkové boty. Přiznávám se, že boty tohoto typu, které by mi sedly, jsem sháněla poměrně dlouho a nyní se jich nemohu nabažit. Skvěle se hodí snad ke všemu a navíc jsou velice pohodlné, takže lítat v nich mohu třeba od rána do večera. Jaký outfit jste si poslední dobou oblíbili vy ?:-)


                                              Kabát: Tally Weijl, kabelka: Puma, legíny: Takko, boty: Deichmann, šála: H&M

49 komentářů:

  1. Máš nádherné vlasy :3 Kabát je samozrejme super :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásny outfit, veľmi sa mi páči farba kabátika :)

    OdpovědětVymazat
  3. Béžová Ti sluší :) A není nad prostorné kabelky, viď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Marti :-), zrovna od tebe to maximálně potěší ! Jinak skrze ty kabelky máš recht.

      Vymazat
  4. Kabátky miluji, střídám jeden za druhým a nedám na ně dopustit, takže Tvlj outfit se mi moc líbí. Hnědá, černá, roura kolem krku - klasika, která nezklame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za pochvalu :-), kabátky jsou pro mě také srdeční záležitost, vypadají perfektně snad ke všemu :-) ♥

      Vymazat
  5. zase krásná, jak jinak :*
    a kabelce věk nevěřím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky kočko :-D:-*, jinak s kabelkou vážně nekecám :-O

      Vymazat
  6. zase je tam nějaká číča :D moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočička se zřejmě ráda fotí :-D, jinak moc děkuji :-)

      Vymazat
  7. Moc sa mi páči šál a kabát :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Najlepšia je ta mačka vzadu :DDD Ale aby som nebola zlá svedčí ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný outfit, moc Ti to sluší, Vendulko! :-) A chci tvoje vlasy!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Terezko :-*, jinak já bych brala zase ty tvoje :-P!

      Vymazat
  10. Skvělej outfit ! :)
    Ten kabát a ta šala :O
    Boží.))

    OdpovědětVymazat
  11. krásny outfit :) pekny kabatik

    OdpovědětVymazat
  12. kráásny outfit! :) presne takéto sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kabát je krásný a má skvělou barvu, už ke mně podobý také putuje :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-), tahle barvička je vážně k nezaplacení !

      Vymazat
  14. cicka v pozadi je velmi zlata :) pekny outfit..

    Viva la Vida

    OdpovědětVymazat
  15. veľmi ti to pristane :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Máš krásné vlasy:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ta kočička tam :))
    Kabátek má opravdu nádhernou barvičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-), jak se zdá, kočička je vážně fotogenická :-).

      Vymazat
  18. Skvělý outfit a kočička je nádherná! :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovědětVymazat
  19. Kabátik je krásny, béžová je akosi teraz v móde :)

    OdpovědětVymazat
  20. kabát a šál sa mi veľmi páčia:)
    a tvoje vlasy!:) pekné ich máš:)

    OdpovědětVymazat
  21. Já kabát schovávám až na tu nejhorší zimu, takže jsem ho ještě nevytáhla, ale celý týden zde už máme sníh, takže za chvíli už ho budu muset oprášit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už kabátek vytáhla, jelikož jsem pěkný zmrzlík :-O

      Vymazat
  22. krásný outfit, máš překrásnou barvu vlasů.. no celá jsi krásná!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  23. Líbí se mi kabelka - taková jednoduchá a přesto moc pěkná. Já jsem si chtěla koupit taky nějakou od Pumy, ale žádnou takhle hezkou jsem nikde nenašla.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! přesně tohle na ní také oceňuji :-)), jinak moc pěkné a hlavně prostorné tašky teď mají v H&M :-)!

      Vymazat
  24. Ta šála je skvělá!!:)
    Vendulko, jako obvykle jsi krásná:)

    OdpovědětVymazat