29.09.15

Donna hair Forte, doplněk stravy pro krásné vlasy?

Hezký večer přeji,
dnešní článek bude tak trošku speciální, neboť tématem dne nebude nic kosmetického ani módního, ale na zoubek se koukneme poměrně známému doplňku stravy Donna hair Forte. Hned na začátek bych chtěla zmínit, že nejsem zrovna velkým fanouškem těchto zázračných doplňků stravy, neboť na mě působí spíše marketingovým dojmem a navíc zastávám spíše ten názor, že pokud se člověk správně a vyváženě stravuje, tak všechny důležité látky přijímá již z potravy. Ovšem jelikož má životospráva není kolikrát také zrovna ukázková a přemohla mě i zvědavost, rozhodla jsem se pro testování i něčeho takového.

Na otestování jsem se rozmýšlela mezi Donnou hair Forte a Hairburst. Hairburst na mě však působil spíše jako takový jeden velký reklamní trhák, jehož cena mi přijde absolutně přemrštěná. Možná mě však zdání klame, pokud máte někdo s tímto doplňkem stravy jakoukoli zkušenost, dejte vědět do komentářů. Donna hair mi byla mnohem sympatičtější, navíc jsem na ni nalezla i poměrně dost pozitivních ohlasů, takže jsem se rozhodla udělat si na ni vlastní názor. A co, že vlastně Donna hair  Forte slibuje? Díky kombinaci čtyř působících složek má pozitivně ovlivnit růst vlasů, jejich pevnost a lesk. Pečovat má také o kvalitu pokožky hlavy. Ve složení výrobku najdeme například: zinek, biotin, vitamin A, kyselinu listovou, L-methionin, atd.
Do testování jsem se pustila cca týden zpátky. Své výsledky zde zveřejním po 3 měsících, pokud by však účinky výrobku byly náhodou tak rapidní a bylo už co ukazovat třeba po měsíci, hlášku vám podám i dříve.
Ráda bych dosáhla aspoň takového výsledku jako na první fotografii (fotka pořízená cca před půl rokem), již z druhé fotky jdou vidět časem poměrně zničené konečky, které již šly pryč.
Nejvíce mě však zajímá, jaká je vaše zkušenost s podobnými doplňky stravy.
 Jak se k nim stavíte?
Těším se na vaše postřehy, mějte se hezky ♥.

14 komentářů:

  1. Já teda vyzkoušela už nespočet těchto doplňků na vlasy. Zrovna Donna mi za to co nabízí přijde taky docela předražená. Nečekej zázraky, přeci jen vlasy to nespraví, maximálně o trošku popožene růst a pomůže těm novým vlasům být v lepší kondici.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi je jasné no :-), jak jsem psala, také nejsem zrovna velký důvěřivec, ale celkově jsem moc zvědavá, děkuji za tvůj názor :-*

      Vymazat
  2. já mám namíchané vitamíny od Mixturam a zatím jsem spokojená, tyhle bych ale taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem jen Biosil, ten mi nezabral vůbec, a teď beru už hodně dlouho vitamíny na vlasy z DM a taky pořád nic. Už to asi vzdám. A kdysi jsem si koupila ještě vodičku Biohar, ta trochu fungovala, pár jemných vlásků mi vyrostlo, ale výsledky nebyly taková bomba, abych překonala svou lenost něco pravidelně používat. Ale rozhodně se těším na Tvoje výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja akurat nad kupou uvazujem, dost sa mi znicili vlasy a biosil uz nepomaha ako volakedy ... tak som zvedava aj na tvoj nazor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem teď začala používat Biosil tak uvidíme :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tieto tabletky si plánujem kúpiť.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jsem tedy po Donne mela mnohem zdravejsi vlasy nez pred jejim branim. Mela jsem je znicene, tenke, suche. Po Donne byly hustsi, hydratovanejsi a poporostly, nelamaly se totiz.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja by som chcela Hairburst, ale neviem či je dobrý. :/ dosť mi začali vypadávať vlasy :(
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych asi žádné takové doplňky nebrala :) jednou jsem v nějaké soutěži vyhrála asi tisíc pilulí přesně typu "na vlasy", "na nehty", "na pleť". Já se snažím jíst léky co nejmíň a nevěřím tomu, že nějaké pilule mi to zlepší. Možná ano, ale co přinese všechna ta chemie? To si radši udělám nějaký přírodní zábal :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy jsem nezkoušela nic na vlasy ani nehty, myslím jako doplnky stravy. Tohle vypadá dobře. :)
    Asi 3 roky zpátky mi ze stresu začaly vypadávat vlasy, ale po pramenech. Dostala jsem prášky od doktorky a od tý doby mi vlasy rostou hrozně rychle. :O :)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Začaly mi růst "nové vlásky", jinak jsem žádný rapidní rozdíl nepostřehla :-).

    OdpovědětVymazat