05.11.15

Čistící rituál s Karin Herzog

Veškeré spolupráce poslední dobou dvakrát přebírám a pečlivě vybírám. Nebaví mě a myslím si, že stejně tak i čtenáře, na každé druhé stránce najít povídání o tom stejném produktu. Na otestování výrobků od značky Karin Herzog jsem však s nadšením kývla, neboť mě opravdu lákalo otestovat je. Někde jsem se dokonce dočetla, že tuhle značku si oblíbila i samotná vévodkyně Kate. Stojí však opravdu tyhle výrobky za to?

Všechny tři produkty společně se štětečkem přišly v krásném černo-zlatém elegantním balení. Myslím, že u výrobků tohoto typu je řádné otestování nutnost, jelikož po prvních dvou použitích z toho asi žádný kloudný závěr neuděláte, takže jsem je pečlivě testovala celé 3 měsíce. Za tu dobu jsem si nějaký ten obrázek udělala a ten vám také hned sdělím :-).

1) Essential mask
Začnu tím, co mě zaujalo nejvíce, maska je podle mě tím nejlepším z celé trojky, i když zbylé dva výrobky jí stojí těsně za zády. Maska je velmi příjemné smetanové konzistence, stačí ji nechat působit pár minut a pleť je po aplikaci krásně jemná a hydratovaná.

2) Čistící gel
Dále mi byl nejvíce sympatický čistící gel, pleť je po něm poměrně hezky vyčištěná, i když ne dokonale a po aplikaci sametově hebká.

3) Peeling
Tyto výrobky celkově moc nemusím, možná i z toho důvodu se tento výrobek umístil až na posledním místě, ale jinak není vůbec špatný. 
Všechny výrobky jsou spíše neutrální parfemace a oceňuji na nich především fakt, že nedráždí pokožku. Stejný beauty booster box, který jsem zkoušela, je k dostání například zde.

Tahle švýcárská senzace mě upřímně řečeno docela příjemně zaujala, avšak chápu, že vyšší cena je poněkud odrazující, sama bych si tento boxík asi nepořídila, ale pokud někdo podobným čistícím sadám holduje, zklamaný nebude. 
Jaká je vaše zkušenost se značkou Karin Herzog?

10 komentářů:

  1. Zkušenosti s touto značkou nemám :) moc se mi líbí ty fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. tiež som mala možnosť testovať gel na čistenie pleti a musim povedať že sa naozaj osvedčil ja som snim spokojna, ak máš záujem práve mám tiež recenziu na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, máš moc pěkný blog a doufám že ještě dlouho bude patřit k mým oblíbeným.
    Mám na tebe pár otázek:
    Jak si tvořila design blogu?
    Za jak dlouhou dobu ti přišla spolupráce na nějaký výrobek?
    Jak dlouho máš blog založený?
    Předem děkuji za odpověď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kristýnko, no ty jsi zlatíčko :-), na otázky ti moc ráda odpovím.
      1) S designem mi pomáhala známá mé kamarádky, ale měla toho dost, tak pak už bohužel moc nereagovala, takže vzhled je bohužel do dneška nedokončený a já sama doufám, že ho zmáknu nějak sama dodělat :-).
      2) První spolupráce mi přišla myslím po několika měsících tvoření blogu, jsou to přeci jen už tři roky, tak si to přesně nepamatuji.
      3) Jak jsem psala u druhé odpovědi tak to budou 3 roky
      Snad to takto stačí, měj se krásně ♥

      Vymazat
  4. Hrozně děkuju za odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Testuju AHA krém a má docela nic moc alkoholovou vůni. Takže ostatní výrobky buď voní jinak, nebo to vnímáme každá jinak :-)

    OdpovědětVymazat
  6. mám od Karin Herzog krém na oči a je skvelý!! :) len tá cena je sakramentsky vysoká :/

    OdpovědětVymazat
  7. skvely clanek;) o tehle znacce jsem jeste neslysela:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí jejich design... Já taky s touto značkou nemam vubec zádne zkušenosti :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem od nich dostala k recenzi večerní krém a musím říct, že na mě neudělal zase tak dobrý dojem.. ale hodně dobré ohlasy jsem četla na jejich oční krém... ;)

    A.

    OdpovědětVymazat