20.11.15

17.11- FOOD PARK- největší potravinový market

Přeji vám krásný večer,
články na téma jídlo píšu poslední dobou s čím dál větší oblibou a ani dnešní příspěvek nebude výjimkou. Připravila jsem si totiž takové menší povídání o největším potravinovém trhu na Moravě.
Foodparku jsem se zúčastnila 17.11. Již předtím se v areálu Malé Ameriky v Brně konal jeden předešlý trh, který mi však utekl. Pozitivní reakce a nadšené ohlasy právě na tuhle "první vlaštovku" mě přiměli nenechat si další rozhodně Foodpark ujít.


Zmíněný areál Malá Amerika, se nachází hned pár kroků za hlavním nádražím, což bylo parádní, neboť si člověk nemusel zacházet. Stánky se všemi dobrotami byly umístěny jak vevnitř tak i zvenku. Hlavním lákadlem byl tentokrát dančí guláš a hlívová polévka (tedy alespoň, co jsem stihla postřehnout). 


I když mám guláš moc ráda,  tak v tomto případě mě lákalo okoštovat spíše hlívovou polévku, kterou jsem nikdy předtím nezkoušela a musím říct, že mi docela zachutnala. Uznávám, že na fotce nevypadá zrovna fotogenicky. Svůj pokrm jste si mohli vychutnat na alternativě běžných stolečků, kterou zastávaly stolky ala žehlící prkna.


Na ochutnání bylo kolem dokola opravdu mnoho lákavých věcí, od klasiky až po méně typická jídla. Mezi takovou specialitu lze zařadit třeba šneky z českého chovu. Ty se mi však podařilo bohužel přehlédnout.


Na své si zde přišli určitě také milovníci sladkého. V nabídce byly koláčky, krásně nazdobené muffiny či stejně tak dobře vypadající makronky a mnohé další.


Já jsem nakonec nečekaně skončila u šálku dobré kávy, tedy přesněji řečeno u výborného cappucina. Po kávě následoval mošt, který jsem si nechala připravit z višní, mrkve, jablka a pomeranče. Na osvěžení se nabízely i limonády.


A nějaký ten pamlsek jsem si musela samozřejmě odnést i domů. Má volba padla na 3,5 zrající Goudu, která mi chuťově sedla nejvíce. Pokud máte rádi spíše aromatičtější sýry, tak by vám také určitě chutnala.


Koho z vás lákají také akce podobného rázu? 
A je tu někdo kdo se brněnského Foodparku také zúčastnil?

Dobrou noc a krásné sny vám všem :-).

5 komentářů:

  1. Tak to vypadá lahodně.. :-) Hlavně ta čokoška :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle akce zbožňuju :) zrovna dneska jsme s přáteli byli na Restaurant Day, kde lidé prodávali své kulinářské počiny - lahoda!

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá dobře, tyhle akce mě hodně baví :)

    OdpovědětVymazat