08.09.14

Péče o vlasy s přírodní kosmetikou Alverde

Hezké večer,
slibovaná recenze na výrobky od Alverde je konečně na světě. Jak si v testování vedly, v porovnání s ostatními vlasovými výrobky, se můžete dozvědět právě teď. Jelikož jsem tuhle kosmetickou značku až doposud v drogériích přehlížela, sama jsem byla na výsledek poměrně zvědavá.

1) Regenerační šampón pro poškozené a lámavé vlasy
Šampón obsahuje výtažky z hroznů, avokáda a pšeničných proteinů. Vlasy má posílit a intenzivně o ně pečovat. Prvním překvapením pro mě byla poměrně tekutá konzistence, která však ve finále přišla vhod. Na závěr jsem se dočkala perfektně umytých a hladkých vlasů. Vím, že mnoho z vás si stěžovalo na zacuchané vlasy alá chemlon, ale já osobně se ničeho podobného naštěstí nedočkala.

2) Regenerační balzám pro poškozené a lámavé vlasy
Balzám mi připadal již o něco menší zázrak než-li šampón. Oceňuji však jeho příjemnou konzistenci a také snazší rozčesávání vlasů, kterého díky němu dosáhnete. Zhodnotila bych ho jako takový zlatý střed.


3) Regenerační fluid na konečky vlasů
Opět skvělá věc na doplnění této řady. Do konečků stačí aplikovat malé množství cca o velikosti hrášku a již neoplachovat. Vůně je stejně jako u předchozích výrobků čistě neutrální. V DM jsem objevila ještě navíc masku, pokud by si někdo chtěl udělat radost kompletní péči.

Všechny zmíněné výrobky bych celkově zhodnotila pozitivně. Jejich cena se pohybuje okolo 70 Kč. Sehnat je můžete společně i s dalšími věcmi od Alverde v drogériích DM. Po této lichotivé zkušenosti mě docela láká vyzkoušet také něco z dekorativní kosmetiky.

Jaká je vaše zkušenost s výrobky od Alverde?

22 komentářů:

  1. Já jsem od Alverde ještě neměla nic ale až dopotřebuju šampon a masku, tak se chystám tuhle značku vyzkoušet :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já z této řady miluju právě tu masku, ale ona to není klasická maska, je to máslo po umytí, nebo před mytím. Zatím ale tuto řadu používám cca déle jak měsíc, takže je ještě brzy na závěry.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Je vážně skvělý,dobrá volba :))

    OdpovědětVymazat
  4. od Alverde jsem zkoušela šampon na objem a kondicionér, protože mě lákalo to, že je to přírodní kosmetika, takže šetrnější k mým vlasům :) šampon hodnotím jako průměr, protože jsem žádný znatelný objem nezaznamenala a kondicionér jako horší průměr, protože mi přišlo, že to s vlasy nic moc neudělalo.. :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Až dopoužívám své Baleácké vlasové pomůcky, také Alverde vyzkouším, věřím mu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Alverde jsem ještě žádný produkt na vlasy nevyzkoušela :) někdy to musím napravit.

    OdpovědětVymazat
  7. výrobky vypadají vážně super:) jinak u jedničky ti chybí dokončení věty.. tak nevím, jestli to je chyba mého prohlížeče, ale radši upozorním:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky moc Kačenko za upozornění, jsi hodná, vůbec jsem si toho nevšimla. Už je to opraveno :-).

      Vymazat
  8. Hm... od alverdesom šampóny si ešte nekupovala... Určite to musím raz skúsiť !! :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Celú sadu síce nepotrebujem, ale balzám alebo masku by som skúsila. :)

    OdpovědětVymazat
  10. No tak tahle řada vypadá skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Od Alverde plánuji zkusit avokádovou masku na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Alverde je pro mě nejlepší. Přesně tuhle vlasovku mám a jsem taky spokojena. Z dekorativky jsou dobré rtěnky, pudr a tvářenka. Ostatní se mi bohu žel neosvědčilo. Ovšem nejvíce zbožňuji jejich tělová másla. Nádherně voní a perfektně promažou. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já měla nějakou masku, myslím, že i této vůně a sedla mi, byla jsem s ní spokojená. :)

    Zvu k sobě na blog na soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám od Alverde kofeinový a mandlový šampon a vlasy jsem měla, jak ty píšeš, jako chemlon. Furt někde lítaly, nešly učesat. Za mě Alverde ne. Nedávno jsem dala této značce druhou šanci, a opět mě zklamala.

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  15. od Alverde jsem zatím vyzkoušela jen málo výrobků, ale lákají mě čím dál více :) děkuji za recenzi, tato řada je na mém wishlistu!

    OdpovědětVymazat
  16. S Alverde značkou zkušenosti nemám, ale časem rozhodně vyzkouším. Díky za tip. :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mám od Alverde zatiaľ len jeden tieň a ten nie je veru žiadna sláva, nejak ma táto značka neláka :P


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. To na tie končeky vlasov vyzerá super :) už musím niečo skúsiť konečne takže ďakujem za radu.

    Pozývam na svoju PARIS giveaway, budem rada ak sa zapojíš :)

    http://wendy-lookbook.blogspot.sk/2014/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. Od Alverde som si kúpila aj ja šampón a balzam ale z inej rady a tiež som zatiaľ spokojná :)

    OdpovědětVymazat