18.09.14

NYX Dusk Till Dawn

Hezké odpoledne vám všem,
než se vrhnu na recenzování paletky od Makeup Revolution, zastavme se ještě u legendárních paletek od NYX. Tahle krasavice je tou nejoblíbenější paletkou očních stínů mé ségry a jelikož byla tak hodná, zapůjčila mi ji k zrecenzování :-).

Paletka již na první pohled působí nádherně. Balení obsahuje stíny se shimmerem, ale také matnou klasiku. Paletka obsahuje celkem 10 různých stínů, které se dle mého názoru hodí jak na denní tak i večerní líčení. Například takový odstín č.3 se dá používám rozjasňovač.
Stíny jsou celkově hezky pigmentové, nepráší se a s použitím báze pod oční stíny se s nimi pracuje jedna radost. Na očích poté vydrží třeba i celý den.
 Celkové provedení paletky se mi zamlouvá. V paletce se totiž ukrývá navíc i aplikátor a zrcátko.

Jakou paletku očních stínů máte v oblibě vy?

17 komentářů:

  1. Tak to jsi mě teda nalákala, paletka je úplně úžasně pigmentovaná, barvy jsou krásné a obal se mi taky moc líbí, to velký zrcátko je super :) Myslím, že si budu muset udělat radost :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Mám nejraději Midnight Emergency od Urban Decay. Co se tyče ale samostatného stínu tak zbožňuji krémový stín od Benefitu. Jo stoji 500,-/ks ale je to znát. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc hezky :). Já si právě nedávno koupila NYX mono stín a ten byl šílený, práší, nedá se absolutně nanést na oko. Nechápu :(. Jinak mám ráda paletky od Sleek například.

    OdpovědětVymazat
  4. úplně jsi mě na tuto paletku nalákala, opravdu nádherné stíny! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je krásná :) Já stíny moc nepoužívám, ale určitě si chci pořídit nějakou od Sleek :) Zřejmě Ultra Matte V2 :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta vypadá úžasně <3
    Jde koupit na nějakém českém eshopu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :-)! Na českém eshopu jsem ji bohužel zatím neviděla :-(.

      Vymazat
  7. ja momentálne používam naked 2, ale zistila som, že nutne potrebujem nejakú matnú paletku so zemitými tieňmi, takže zatiaľ pátram po tej pravej :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  8. Bože ta je nádherná !!! Dá se koupit normálně běžně v drogérii ?

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel asi ne :-(, leda ze zahraničních eshopů.

      Vymazat
  9. Tak tahle vypadá fantasticky!!
    Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní18/9/14 17:44

    Paletka vyzerá veľmi pekne :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vypadá skvěle. Já se přiznám, že jsem měla jen jednu od Vizartu a stála za prd ( a drahá byla jako prase ). Od té doby jsem si žádnou jinou nepořídila, ale ráda bych zkusila nějakou od Sleeku, Nyxu nebo W7 :)

    OdpovědětVymazat
  12. WOW nádherná a tá pigmentácia, ani nehovorím. :)

    OdpovědětVymazat
  13. tahle paletka je pro mě naprostá novinka a docela na mě udělala dojem :) pigmentace vypadá opravdu skvěle!

    OdpovědětVymazat
  14. Já teď mám podobnou paletku MUA, ale tato se mi taktéž moc líbí! Díky za recenzi!

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat