13.07.14

Such a flirt + Love spell od Victoria´s secret

Jsem opravdu moc ráda, že vás dnes večer konečně mohu přivítat u jedné ze slibovaných recenzí. Tentokrát si přijdou na své milovníci lehkých letních vůní. K zrecenzování jsem si vybrala mé nedávné úlovky z VC.

Obchod Victorias´s Secret, na který jsem narazila právě na letišti v Praze, jsem se nesmírně těšila. I když nebylo zrovna času nazbyt, nakonec jsem si přeci jen nějakou tu maličkost vybrala.

1) Love spell
Není tomu tak dávno, co jsem si pořídila stejnojmenný tělový sprej. S tím jsem byla opravdu na milión procent spokojená. Slušná výdrž, velmi příjemná vůně, krásné balení + žádný zápor, který bych snad mohla vytknout. S vůní je to podobné, nemohu si ji zatím vynachválit. Myslím si, že ti z vás, kteří holdují třešňovým květům v kombinaci s broskví, budou spokojení. S fragnance mist se vůně perfektně doplňuje (ještě tělové mléko a sprchový gel a mám to komplet). Nedávnou recenzi jsem na tělový sprej Love spell psala právě zde.

2) Such a Flirt
Další zástupce v podobě sladké vůně Such a Flirt náleží ségře. Samotná vůně se nese v tónu ovoce a bílé orchideje. Balení je praktické, tudíž jej uschováte snad i do té sebemenší kabelky. Tento kus byl navíc v 30 procentní slevě, tím pádem ve finále vyšel téměř za hubičku. Samotná vůně se mi jeví velmi příjemně, i když mému čichu více lichotí Love spell. Ostatní charakteristika je obdobná jako u popisu výše.

Nejoblíbenější letní duo

Pohltila vás také značka Victoria´s secret? 
Piště, komentujte, budu se těšit, s pozdravem vaše V. ♥

15 komentářů:

  1. Ale jo, asi bych brala nějaké tělové mléko. Taky chci omrknout obchod na letišti. Jak se tam pohybují ceny? Jsou vyšší, než třeba na parfums? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně tyhle vůně se pohybují okolo 300 Kč :-). Zbytek jsem bohužel nestihla prozkoumat, ale návštěvu doporučuji, opravdu je čím se kochat ♥!

      Vymazat
  2. Vypadají skvěle a cena je teda taky dost dobrá... Musím se po nich pokouknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Such a flirt jsem si také koupila minulý týden a dokonce s 50% slevou a opravdu jsem se zamilovala :). Ve středu letím znovu, tak doufám, že slevy stále budou, protože jsem taky neměla moc času před odletem..tentokrát se mrknu na love spell, když slyším takovou chválu :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych je brala oba! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Good choises!

    www.lilacwish.blogspot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Značka mě taky láká, teďka už jen někam letět :D a šup šup do obchodu, protože bych si ráda vůně očuchala než bych si je koupila na internetu naslepo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to fakt skvelo!! :)) VS majú roztomilé balenia :3

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. VS je závislost, nejradši bych si od nich koupila všechno už jen kvůli tomu, jak nádherně to vypadá :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/yves-rocher-jahodova-laska.html

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní14/7/14 23:28

    jee, že já zrovna nikam neletím :( skvělé úlovky, zatím si plánuju objednat tělový sprej :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzeraju lakavo. Tiez som sa tesila na letisko do VS, ale nas odlet bol neskoro vecer a to uz mali zavrete :(
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. netušila jsem, že existují mimo těch tělových sprejů i toaletky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vendulko, píšeš o produktech VS tak hezky, že jsem si taky musela něco objednat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, opravdu ? :-) Tak doufám, že budeš s produkty od VS jedině spokojená Terezko :-). A moc děkuji za komentář, jsi zlatíčko ♥!

      Vymazat
  13. Mě moc voní sheer love od victorias secret :-) připomíná mi takové voňavé mýdlo, doporučuji :-) ta love spell je taky moc pěkná, ale sladší, ne ze bych neměla rada sladké, ale někdy mi z toho boli hlava..:-)

    OdpovědětVymazat