23.07.14

Dnes vévodí šortky

Hezký večer,
možná se vám bude zdát mírně podezřelé, že již třetí den po sobě se mi daří přidávat nový příspěvek. Největší zásluhu na tomto faktu máte však především vy! Všechny vaše pozitivní komentáře mě nesmírně baví a je opravdu báječně vidět jakoukoli odezvu na zveřejněný článek. Jelikož poslední outfit post se točil především kolem sukní, tak si dnes dáme ootd hezky s šortkami. V minulém outfitovém postu jsem se vás navíc ptala, zda-li dáváte přednost právě sukním před šortkami nebo naopak. Tím pádem po dnešním článku nebude ochuzena ani strana, která fandila kraťáskům. Doufám, že se dnešní příspěvek bude líbit. Přeji příjemný zbytek dne a s pozdravem vaše, V ♥.


Kraťásky: H&M, top: NY, žabky: Kréta, řetízek: Reserved, sluneční brýle: Reserved, náušnice: Reserved

Jinak kočky, pokud sháníte opravdu krásnou bižu za pakatel, utíkejte mrknout do Reserved. Ty slevy se tam vážně vyplatí, brzy ukáži více v New in. A abych nezapomněla...pokud chcete vidět většinu věcí, které chystám na blog s předstihem, stačí mě jednoduše sledovat na Instagramu. Najdete mě pod přezdívkou vendelin6. Budu jenom ráda ♥!

28 komentářů:

  1. Moc pěkný outfit a celkově ti to moc sluší! :) MIRACULOUS STYLE

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, jsi krásně štíhlá! :) Šortky se mi líbí moc
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šortky jsou mega skvělé :))) Sekne ti to! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vendulko, ty jsi takový pozitivní člověk, moc ti to sluší! úplně z tebe vyzařuje dobrá nálada:). jinak do reserved zítra kouknu
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, v Reserved jsem udelala fakt velky nakup :D

    A máš krásnou postavu!!

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama :-D! A jinak moc děkuji, jsi milá ♥.

      Vymazat
  6. Anonymní24/7/14 08:09

    Tenhle outfit ti vážně moc sluší !!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji ♥, jsem vážně ráda, že existují i milí anonymové :-)).

      Vymazat
  7. žabky jsou parádní, i sluneční brýle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Já se za tím monitorem pomalu červenám :-), děkuji za krásný komentář ♥!

      Vymazat
  9. Wau! kraťasky sú naozaj krásne. Ja tento rok tiež ulietavam na kraťasoch, ale len vo volnom čase. Do práce jednoznačne sukne a šaty. Takže je to u mna tak pol na pol :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, máš opravdu perfektní postavu:) Kraťásky, mini a tílka na tobě dokonale vyniknou:)) Sluší ti to;)
    Tyto kraťasy z háemka mám taky - a úplně jsem se do nich zamilovala :D
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní28/7/14 15:03

    tie šortky sú pekné :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. jednoduchý a zároveň hezký outfit :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké, bez šortek ani by nebylo léto.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Šortky jsou super, navíc máš moc hezkou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty kraťasy jsou úžasný:-)

    OdpovědětVymazat