01.06.14

Péče o vlasy se Salerm Cosmetics

Hezký večer vám všem,
na mušku si zase jednou vezmu o péči o vlasy. Na tohle téma opravdu vždy s radostí píši, jelikož mám otestovaných opravdu nespočet šampónů, kondicionérů a dalších podobných věcí. Dnes se konkrétně zaměříme na šampón a masku určenou především pro poničené vlasy bez vláhy a hydratace. Oba výrobky mě velmi příjemně zaujaly. Můj finální verdikt si můžete přečíst právě teď.

Jak bylo již v úvodu řečeno, péče o vlasy mě vážně bere. Výrobky z řady Biokera Natura Argan mě okamžitě zaujaly třeba již svým designem. I když samozřejmě není tím nejdůležitějším, za zmínění rozhodně stojí. Oba produkty jsem testovala necelé 2 měsíce. Společně se mnou se do celého testovacího procesu pustila i sestra, která má přeci jen trošku jiný typ vlasů než-li já, takže recenze bude zajisté hned více objektivnější.

Biokera Natura Argan šampón
Šampón obsahující arganový olej, keratin, glycerín a deriváry z guaru je určen pro suché, lámavé a poškozené vlasy. Působí navíc antioxidačně a má vlasům přinést potřebnou hydrataci a jemnost. Velmi důležitým faktem je také například to, že neobsahuje sulfáty, silikony, parabeny ani deriváty formaldehydu. Pravdou je, že zrovna jednotlivé složení šampónů jsem nikdy neřešila. Prioritní je pro mě spíše samotný efekt výrobku, který je nebo naopak není vlasům poskytnut. Avšak myslím si, že i taková informace za zmínění stojí, jelikož některé z vás by tento fakt třeba mohl zajímat. Co se mého testování týče, již při otevření výrobku vás rozhodně zaujme zemitá, přírodní a velice specifická vůně, která je natolik zajímavá, až jsem si ji zamilovala. Konzistence je poměrně hutná, avšak na vlasy se bez problému nanáší. Vlasy jsou po aplikaci příjemně hydratované, precizně umyté a provoněné onou charakteristickou vůní. Šampón bych však určitě spíše doporučila pro sušší vlasy, jelikož já s těmi svým rychle se mastícími používám výrobek třeba pouze jen 3 krát týdně (myji si je jinak každý den či obden).

Biokera Natura Argan Mask
Dalším a ještě zajímavějším (dle mého názoru) komponentem celé sady je vlasová maska s arganovým olejem, glycerínem a keratinem. Výrobek neobsahuje parabeny a díky svým účinkům má vlasům poskytnou potřebnou hydrataci, vitalitu a zároveň i elasticitu. Po aplikaci má být vaše hříva poddajná a rozčesání nemá být žádným problémem. Jaká je realita? Myslím si, že oficiální tvrzení se opravdu dost přibližuje skutečnosti. Maska je opět oné charakteristické vůně. Obdivuhodná je v tomto případě především hutná a máslovitá konzistence, kterou u masek preferuji. Masku stačí nechat působit 5 minut a rozdíl je hned znatelný! Délky vlasů jsou ve finále krásně hebké, lesklé a rozčesat jdou opravdu jedna báseň. Konečky působí více zaceleně a celkově musím konstatovat, že dávám palec nahoru.

Poslední dobou se o své vlasy snažím vážně maximálně starat. Naprosto jsem přestala i s veškerým barvením a melírováním a musím říci, že mé vlasy vypadají den ode dne lépe a myslím, že dobře zvolená vlasová kosmetika v tomto případě své opodstatnění rozhodně má. Abych nezapomněla na názor ségry. S oběma výrobky je snad ještě spokojenější než-li já samotná. Vlasy měla totiž z důsledku žehlení docela zničené a oba výrobky hodnotí velmi dobře. Tudíž doufám, že se Vám dnešní recenze aspoň trošku líbila a bude se těšit na další.

Oba výrobky lze zakoupit na stránce:  www.inhair.cz

A jaká je vaše zkušenost s výrobky od Salerm Cosmetics?

18 komentářů:

  1. Super recenze :) mrknu na to :) Taky už jsem přestala s barvením a používám více masky na vlasy, olejíčky a tak a myslím, že to mým vlasům fakt prospívá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem moc ráda, že se líbí :-). Jinak s tím barvením a výživou vlasů mohu jedině souhlasit, sice se to nezdá, ale má to ve finále snad to nejdůležitější opodstatnění.

      Vymazat
  2. O téhle značce jsem ještě neslyšela, ale vypadá dobře :) Šampon by asi taky nebyl nic pro mě, když se mi vlasy mastí hodně rychle, ale o masce bych klidně uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska se mi zamlouvá také o něco více :-)

      Vymazat
  3. Zkušenost s touhle značkou kupodiovu ještě nemám :D Ale to se brzy změní.

    OdpovědětVymazat
  4. požívam šampon bez silikonov a parabernov ale masku mám chemickú.toto rada vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní2/6/14 10:37

    Ahojte...Zkušenost mám,bo s tou značkou pracuji...ale doporučuji zajít k nějaké kadeřnici a objednat si to u něj...Na internete jsem narazila na padělky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ? s těmi padělky je to vážně hrozné, ale konkrétně tahle stránka by měla být ověřená :-).

      Vymazat
  6. značku vůbec neznám, ale oba produkty vypadají zajímavě :) já jsem na vlasovou kosmetiku také zatížená.

    OdpovědětVymazat
  7. TAky tuhle značku neznám, ale na zničené vlasy toho není nikdy dost ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní5/6/14 14:07

    Salerm znám a používám. Nejlepší je jejich proteiňák. Lepší šampón jsem ještě neměla. A pak je super vyhlazující maska na vlasy s keratinem a bambuckým máslem Keratin Shot. Tohle je nějaká novinka, kterou zatím vyzkoušenou nemám, ale vypadá hodně dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  9. tuhle značku vůbec neznám, ale ráda objevuji něco nového :)

    OdpovědětVymazat