11.03.14

Péče s meruňkou a bambuckým máslem od Avonu

Hezký večer moji milí,
konečně Vás mohu potěšit dlouho plánovanou recenzí. Vím, že tento článek slibuji již pěkně dlouhou dobu, tudíž doufám, že Vás aspoň trošku potěší. Tento výrobek mám otestovaný myslím si, že od hlavy až k patě, takže se pojďme pustit do toho :-).

Péči  s meruňkou a bambuckým máslem jsem si vypůjčila na testování od ségry, která si ji poměrně dost chválila. Mně jako "menšímu" kosmetickému maniakovi to nedalo a rozhodla jsem se ji otestovat i na sobě samé. První, co mě rozhodně zaujalo byla omamná a velmi příjemná vůně. Meruňky jsem na své hlavě cítila opravdu ještě pěkně dlouho. Navíc tu máme zase jaro, tudíž různé medové, čokoládové a kokosové vůně jdou zase na chvíli stranou. Pro tohle roční období se ráda nechávám zahalit spíše vůněmi ovocnými. Jinak péči naleznete v praktické tubičce, která rozhodně nenadchne, ale ani neurazí. Výrobek je určen především pro suché a poškozené vlasy. Já na ní oceňuji především fakt, že se nesmývá. I když se poslední dobou snažím s oplachovými maskami a balzámy na vlasy kamarádit, "hodinové" mrznutí ve sprše mě nikdy zrovna dvakrát nebralo. Tuhle nadsázku mi prosím odpusťte, ale opravdu mám vždy pocit, jako by samotné minuty byly snad hodiny. Po aplikaci lze postihnout opravdu několik pozitivních věcí. Jednak jsou vlasy krásně provoněné (což sem zmiňovala již na začátku) a také působí více zaceleně. Na dotyk jsou hebčí a jejich lesk si nemohu vynachválit. Nuže, myslím si, že se tento pomocník v péči o vlasy rozhodně do vaší sbírky může hodit, vezmeme-li navíc v potaz, že cena tohoto výrobku se pohybuje okolo 79 Kč (přesnou cenu si již přesně nepamatuji). Je však jasné, že například profesionálním kadeřnickým výrobkům, jejíchž pořizovací cena je i mnohonásobně vyšší, se rovnat nemůže. To je však určitě jasné. Nicméně, tento výrobek má rozhodně mé doporučení.

Jaký výrobek z Avonu jste si oblíbili právě vy? Máte v oblibě tuhle kosmetiku či nikoli?

Těším se na vaše reakce, brzy pa, V.

12 komentářů:

  1. Já musím říct, že od Avonu jsem hodně dlouho nic neměla. Teď dodělávám poslední věc, co od nich mám doma - olej na konečky vlasů, je celkem fajn, ale asi bych našla i náhradu..
    Nějak extra mě ani neláká nic od nich zkoušet.. i když dříve jsem od nich nějaké věci měla a byla jsem spokojená :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Avonu jsem z vlasové kosmetiky ještě nikdy nic nezkoušela, ale takle péče vypadá moc zajímavě. Díky za tip. :)
    K.
    Klara's world

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní11/3/14 22:32

    Vonia naozaj krásne..:) Lenže moje vlasy pomerne zaťažuje, škoda..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  4. Dakujem za tip , vyzerá to úžasne určite to aj skvele vonia ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá víc než zajímavě a musí krásně vonět :) a balení je kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ráda produkty z Avonu. Nejvíce ujíždím na sprcháčích, protože ty všechny neodolatelně voní. Také jsem velmi spokojená se šampóny a krémy na ruce také stojí za to. Já jsem s kosmetikou z Avonu spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  7. I love the scent of apricot. I think it is a product for me.

    OdpovědětVymazat
  8. Od Avonu jsem měla snad jen sprcháč a možná jeden krém. Obecně mám radši Oriflame, ani nevím proč :D Ale vadí mi tam to, že si nemůžu produkt "ošahat", že svým způsobem kupuju zajíce v pytli...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za tip, od avonu moc věcí nevím, tak uvidim :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám kosmetiku od Avonu celkem ráda a toto vypadá moc pěkně :)
    Osobně v Avonu preferuji krémy, balzámy a přírodní šampony :)

    OdpovědětVymazat
  11. presne s touto voňou som si pozerala minule šampon fakt krasne vonia akurat tam bola aj parfumovana strana, inak tieto vyrobky mam rada:)

    OdpovědětVymazat
  12. To zní a vypadá moc dobře! Asi si ho tedy pořídím :)
    Hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat