15.01.14

Aussie, bomba či propadák ?

Hezký večer moji milí,
nedávno jsem Vám slibovala recenzi na výrobky australské značky Aussie. Na internetu je možné shlédnout mnoho recenzí. Většina z nich je spíše chvalitebných, ale najdou se i takové, které jsou přesně opačného mínění. Cca před měsícem jsem se rozhodla tuhle novinku také pokořit a pořídila si domů šampón Volume. Netrvalo dlouho a rozhodla jsem se pro testování do nebes vychvalované 3 minutového balzámu 3 Minute Miracle. Jaké jsou mé konečné posudky se můžete dozvědět právě teď.


Jako první se podíváme na zoubek šampónu Aussome Volume. Již několikrát jsem se o něm zmínila ve svých předchozích článcích a mé mínění zůstává stejné. Tento šampón je opravdu úžasný a dlouho nechci vidět žádný jiný. Stačí nanést již malé množství a perfektně pění. Vaše kadeře ve chvíli provoní božskou vůní žvýkaček. Primárně je určen pro jemné a oslabené vlasy. Po aplikaci jsou vlasy krásně lesklé, jdou snadno rozčesat a vypadají opravdu svěže. Snad nikdy jsem neměla takový pocit z báječně umytých vlasů! Jedině snad, když jsem odcházela od kadeřníka. Tím pádem má tento výrobek opravdu mé jednoznačné ano. Chápu, že za 149 Kč si můžete některé šampóny pořídit třeba dvakrát, ale zdůrazňuji, že v tomto případě se vám vaše investice vrátí zpátky v podobě spokojenosti :-).


Pomalu, ale jistě se dostáváme k dalšímu výrobku. Na internetu byl vychvalován spíše právě tento 3 minutový zázrak, tudíž jsem na něj byla také patřičně zvědavá. V první řadě nesmím zapomenout upozornit na neobvyklý dávkovač, který mi sice není zrovna po chuti, ale zase nějak výrazně mi nevadí. Parfemace je je také velmi příjemná. Samotný balzám je takové spíše hutnější konzistence a na vlasy se snadno aplikuje. A co se výsledných týče vlasy příjemně hydratuje, zjemní, ale že bych samotný efekt přirovnala k mnohdy přirovnávanému zázraku? Bohužel ne, myslím si, že na trhnu je mnoho podobných balzámů a ještě za lepší cenu. Je však nutno brát v potaz, že každému sedne něco jiného a mé pocity jsou čistě individuální. Jinak je tento balzám určen pro poškozené vlasy.

Podtrženo, sečteno, šampón Aussome Volume si určitě koupím znovu, protože pochybuji, že jej jen tak něco překoná, 3 Minute Miracle mě však zrovna dvakrát nezaujal. Jinak výrobky od Aussie najdete snad v každém DM :-)!

Jaká je Vaše zkušenost se značkou Aussie? A jak se o své vlasy staráte vy?


Budu se moc těšit na všechny vaše odpovědi, V.

63 komentářů:

  1. Já osobně jsem s Aussie moc spokojená :)! Masku nemám, mám k ní normálně kondicionér stejného typu a nemůžu říct ani popel :). Za mě jsou TOP!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za šampón mohu také určitě říct jedno velké SUPER :-) :-*!

      Vymazat
  2. Já už o této značce nějakou dobu přemýšlím, ale dozvěděla jsem se, že na výrobky mám alergii, tak nevím, jestli riskovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ?:-(.. tak to si leda zjistit, zda-li by tento výrobek třeba nevyhovoval.

      Vymazat
  3. Ohledně kondicionéru souhlasím :-) Čekala jsem jaksi víc... Ale dávkování mě naopak bavilo a vůně byla super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávkování je vážně zajímavé, ale jinak celkově kondicionér, nenadchne ani neurazí no :-(

      Vymazat
  4. Já Aussie ještě nepořídila, ale chystám se na to snad jen díky té vůni, baví mě testovat vlasové přípravky :)
    Nedávno jsem četla dost negativní recenzi, ale jak koukám, každé vlasy to prostě mají jinak a asi máme každá slečna jiné nároky :) super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že je to určitě čistě individuální věc :-), ale i tak to za zkoušku myslím stojí.

      Vymazat
  5. Na tej poslednej fotke ti to naozaj moc sekne! :)) Chystám sa otestovať aussomevolume, takže časom tiež spíšem recenziu. Ale je to veeeľmi indivudálne, čo si plne uvedomujem, že nie každému sadne to isté, každá sme iná a, máme iný typ vlasov, iný vkus a ineé preferencie. Spolieham sa však nato, že mám jemné vlasy, tak dúfam, že mi sadne prinajmenšom tak ako sadol tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc Ti děkuji :-*. Jinak určitě otestuj, na recenzi se ráda podívám. Jinak na mé jemné, často mastící se vlasy přestávalo opravdu již vše zabírat a najednou tohle :-O.

      Vymazat
  6. ja mám tiež Aussie Mega Shampoo na každodenné použitie a zatiaľ som spokojná. Páči sa mi aj jeho vôňa.

    OdpovědětVymazat
  7. Balzám jsem vyzkoušela, mám ho doma, dopoužívám, ale že by to byl zázrak, to moc ne..

    A šampon možná po Tvé recenzi vyzkouším ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám mě bohužel moc mile nepřekvapil no, ale věřím, že někomu jinému může vyhovovat více :-). Jinak za šampón bych dala ruku do ohně :-)!

      Vymazat
  8. Ten šampon zní skvěle, zní to jako něco přesně pro mě - slabé, jemné vlasy.. zrovna když se snažím šetřit, sakra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je většinou tak, když člověk nic neshání :-D. Ale šampón je vážně boží, určitě mu dej šanci :-)!

      Vymazat
  9. značku znám, ale ještě jsem neměla možnost nic vyzkoušet.. mám kamarádku kadeřnici, která mě zásobuje různými "profi" šampony, maskami, kondicionery.. takže si to nechávám líbit! :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, tak to se Ti vůbec nedivím kočko :-D, tiše závidím ♥.

      Vymazat
  10. Porad si rikam, ze zas takovy zazrak to nebude a ze mi staci me soucasne sampony =D stejne to budu mset zkusit xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba až se někdy rozhodneš zaexperimentovat s vlasovou péči a vyměnit svou současnou, tak si vzpomeň na Aussie :-))!

      Vymazat
  11. Ja od Aussie používam len masku na dlhé vlasy, ktorá sa mi veľmi osvedčila. Kúpila som si aj nejakú malú kúru od Aussie, "skvelú" rekonštrukčnú, revitalizujúcu a neviem ešte čo re-, ale bol to prepadák... Tak škaredé vlasy som už dlho nemala :-) Každopádne tá na dlhé vlasy mi vyhovuje, páči sa mi vôňa a kúpim si ju znova...

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to čistě individuální věc no :-(, maska by nejvíc vyhovuje od Ziajy.

      Vymazat
  12. Já zkoušela ten moisture šampon, a překvapilo mě, jak hezky funguje, vlasy jsou krásné, nadýchané a voňavé, navíc mě vůbec nesvědí pokožka hlavy, což je div. :)
    Zkoušela jsem i tříminutový zázrak, ale ten mě nijak nenadchnul. :) Takže za mě je taky šampon lepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď ?:-) mám úplně stejné pocity z toho Volume, který používám. A co se toho 3 min. kondicionéru týče, jsem stejného názoru :-/.

      Vymazat
  13. Mám nově Aussie 3mm a taky mě zatím nijak neuchvátil, po šamponu se podívám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, co budeš říkat na šampón :-)!

      Vymazat
  14. Anonymní16/1/14 16:35

    Nemastí se po tom šamponu vlasy? :) A to je jen na dlouhé vlasy nebo jak? :) Já je mám nějak pod ramena, tak jestli by to bylo i pro mě :D :). Jak často si myješ vlasy? :) a jinak nemáš v plánu vyzkoušet od Assie šampon, ale jiný druh? Nebo jen tento ? :)
    Děkuji jestli odpovíš :-*
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-), nene, opravdu vůbec. Jedná se naopak o první šampón, po kterém vypadají vlasy svěže i následující dny (jinak jsem si musela vlasy neprodleně mýt každý den). A nemyslím si, že by byl určen pouze pro dlouhé vlasy. A jinak nyní si vlasy myji obden, dříve to byl bohužel každý den:-(. A do budoucna určitě ze zvědavosti zkusím i jiný a potom dám určitě vědět :-)!

      Vymazat
  15. Už dlouho po týhle značce pokukuju, ale ještě jsem se neodhodlala si něco koupit..:)
    Ten šampon vypadá skvělě a vůni žvýkaček mám ráda, takže si ho asi pořídím.
    Jinak moc se mi tvůj blog líbí!!

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé moc děkuji, jsi hodná :-)! Jinak určitě ho vyzkoušej, většina, které jsem tento šampón doporučila se zatím tvářila spokojeně O:-).

      Vymazat
  16. Anonymní16/1/14 16:49

    Ano, aussie je bomba ale musím říct že propadák je tvůj nový design. Tohle už je hodně ohrané ty fotky v záhlaví, kort když tam každá blogerka dá fotku sebe a kosmetiky. Palec dolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní16/1/14 17:51

      Propadák tak možná pro tebe,mně se moc líbí :-)

      Vymazat
    2. S Aussií rozhodně souhlasím a co se nového vzhledu týče, tak to mě bohužel mrzí :-). Už dlouho jsem plánovala vytvořit něco nového, co by charakterizovalo to, o čem právě tento blog vůbec je. Do budoucna tu však bude doufám ještě mnoho nových vzhledů a budu moc ráda, když se Ti třeba hned ten příští bude líbit více, měj se hezky :-)!

      Vymazat
  17. Aussie znám už léta, když jsem dělala asi před pěti lety v Řecku na hotelu, používal ho tam každý druhý host, takže se nejspíš jedná o skutečně dobrou kosmetiku.. nicméně mě naprosto vyhovuje český šampón s keratinem od Bione, který stojí 140 Kč i s kondicionérem a maskou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé opravdu ?:-) je vážně škoda, že se tahle značka dostala k nám teprve až nyní :-). Jinak díky moc za tip, od Bione zatím nic nemám, i když už jsem o téhle české značce mnohé četla, tudíž ji mile ráda do budoucna vyzkouším :-*.

      Vymazat
  18. Anonymní16/1/14 17:17

    Máš úžasné vlasy :-*. Můžu se zeptat, jak často si myješ vlasy? :) protože mě se docela mastí a tenhle šampon je na dlouhé vlasy, že? Mám je nějak pod ramena, tak se chci zeptat, zda by se hodil i na mě no :). A máš v plánu si pořídit nějaký jiný šampon od Assie, ale z jiné řasy než tenhle, co máš? :) Krásně se ti lesknou..ty si je i žehlíš? A určitě toho používáš víc že :( :D
    Děkuji za odpověď. :)
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím to nejmilejší T :-*, vlásky si myji obden a tento šampón je určitě určen i pro kratší vlasy :-)! Pro jemné a snadno mastící se hřívu (popřípadě i poškozenou) je to podle mého názoru opravdový zázrak O:-). A jinak přiznávám se, že vlasy si žehlím minimálně, cca tak jednou za měsíc, jedna z mála výhod mých vlasů je ta, že jsou samy od sebe poměrně rovné :-). A určitě ještě nějaké výrobek od Aussie vyzkouším :-)♥
      PS: Na lesk doporučuji používat hlavně olejíčky, mým stálým oblíbencem je ten s arganovým olejem od Avonu :-) a nebo ještě také kokosový olej, ze kterého se dají dělat skvělé zábaly.

      Vymazat
  19. Já bych chtěla vyzkoušet tu masku, ale nevím, dřív se o ní fakt psalo jako o zázraku a teď čím dál častěji čtu recenze neutrální i negativní jsem viděla, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct :-(, nechci Tě od ní shazovat, jelikož každému z nás sedne vážně něco jiného, ale mě osobně si nezískala.

      Vymazat
    2. Mě třeba maximálně vyhovuje :)

      Vymazat
  20. Už dlhšie pokukujem po šampóne, a tuším ho vyskúšam! :)
    http://www.luccietips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Šampon je taky můj favorit. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám Aussie výrobky nejradši, na vlasy kupuji už prakticky jen jejich šampóny a masky. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti vůbec nedivím :-), musím říci, že mě tahle značka celkově docela příjemně zaujala :-).

      Vymazat
  23. Musím si pořídit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Ten šapon si musím koupit :) A i když ti nevyhovuje ten balzám, tak bych ho ráda zkusila taky :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, zkus...vážně myslím, že je to čistě individuální :-)

      Vymazat
  25. Šampon si určitě koupím, moje vlasy potřebují objem jako sul :))) Barveni a zehleni se na nich nemalo podepisuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej mile ráda doporučuji Natálko :-), jinak s tím žehlením a barvením musím souhlasit no :-/.

      Vymazat
  26. 3 minute miracle mám v zásobě a už jen čeká, až spotřebuju svůj současný kondicionér. Šampón jsem zatím nezkoušela a ani nekoupila žádný, protože jsem vůbec netušila, který si vybrat, proto moc díky za tip. Zrovna jsi vyřešila mé dilema. Objem rozhodně uvítám :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovědětVymazat
  27. takze najblizie uz viem aky sampon kupim :D dik za tip :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní18/4/14 01:25

    Já používám Aussie Miracle moist už 2 roky a jsem naprosto spokojená, vlasy opravdu vyhlazuje, dodá jim lesk, krásně voní a celkově jsou zdravější :) Jedině doporučuji, opravdu stojí za to ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní28/7/14 22:53

    Já vyzkoušela vzorky z Elle a oba výrobky mě nadchly :-) jednalo se o hydratační šampon a hydratační 3 minutový reconstructo, mám vlasy melirované, hrubé, těžké, silné a hrozně se mi kroutí. Už při mytí jsem cítila rozdíl a to používám Kerastase a přišlo mi, že víc není ;-) vlasy jsem jen lehce vyfenovala a měla jsem nádherné, hladké, lehké a lesklé vlasy :-) doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní11/8/14 00:56

      S velkou nedůvěrou :) jsem v pátek vyzkoušela stejné vzorky. Taky dlouho používám 4x dražší Kerastase. Mám dlouhé barvené kudrnaté vlasy. S naprostou většinou balzámů a masek mi nejde vlasy rozčesat. S balzámem Aussie z Elle to šlo stejně jako s Kerastase :). Já také doporučuji. Patrně je balsám vhodný na náš typ vlasů. Nedovedu si představit proč ho používat na nenarušené vlasy.

      Vymazat
  30. Ahojky,ja se pridavam k pozitivnim reakcim.Sampon na dlouhe vlasy pouzivam tak mesic a bomba,masku jsem mela jednou a uzasna..vlasy hladke,leskle,ozivene bez suchych konecku.Pokozka hlavy nesvedi,pocit fakt jak od kadernika.Mam vlasy do pul zad,myji jednou za dva tri dny,nechavam hodne schnout volne,zehlim minimalne,s Aussie jsem maximalne spokojena.Po dlouhy dobe neco super z drogerky,ale kazdymu vlasu sedne neco jineho..

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní20/4/16 20:17

    Mam rychle se mastici vlasy,pomaha na to tahle znacka samponu,aby se mi tak rychle nemastily?Vyzkousela jsem uz ruzne znacky,ale zatim mi jeste zadny nezabral k uplne spokojenosti.Dekuji za tip a odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila bych to :-), také mám rychle se mastící vlasy a tyhle šampóny mi sednou.

      Vymazat