04.12.13

Insanity time, dostaň se do formy

Hezký večer Vám všem,
tentokrát se odchýlím od všech kosmetických recenzí, outfitů a s radostí Vám poreferuji o něčem, co tu ještě doposud nebylo. Není tomu tak dávno, co jsem se po dlouhé době pustila do cvičení. Zimní chvíle volna jsem se místo lenošení u seriálů, rozhodla vyměnit za poněkud aktivnější činnost. Cvičení se Shaunem Thompsonem mě vážně zaujalo a oslovila. Program Insanity slibuje dostání se do té nejlepší formy již za 60 dní! Pokud chcete vědět více, stačí číst dál.

Insanity cvičím teprve krátko. Do podvědomí se mi dostal díky mé milé kamarádce, která si tento fitness program velmi pochvalovala. Po shlédnutí několika videí jsem pochopila proč. První cvičení bylo sice opravdu náročné a byla jsem hned zpočátku rozhodnutá, že něco takového praktikuji poprvé a naposledy. Rozhodla jsem se však zapřít a celé video hezky dokončit až do konce. Po dokončení workoutu se můj cvičební úbor dal doslova ždímat a co se vyčerpání týče, myslela jsem, že se celý týden nepostavím na nohy. Věřte nebo ne, druhý den mě však znovu popadla chuť opět si zacvičit tento bláznivý fitness program, který jsem více než proklínala. Tento pocit se mě zmocňoval i následující dny i přesto, že mě další den bolel snad celý člověk. Cvičila jsem s chutí dál. Fakt je však ten, že tento program se mi zdá opravdu docela fyzicky náročný. Co jsem si vyhledala na internetu, pro úplné začátečníky až tak úplně vhodný není. Já jsem své cvičení započala s Jillian Michaels, kterou každý bez pochyby zná, jelikož 30 Day Shred je snad legendou. Musím se Vám však přiznat, že tento fitness program pro mě zrovna nebyl tím pravým ořechovým a moc mě nebavil. Poté jsem se proto uchýlila k zumbě, kterou jsem si nějaký čas s oblibou cvičila v pohodlí domova, jelikož v zápočtovém a zkouškovém období je času vážně minimum.

Co je Insanity zač?
Přiznám se, že tento cvičební program byl pro mě naprostou novinkou, takže tu přidávám takový menší souhrn informací, o co vůbec kráčí. Insanity je 60- ti denní fitness program, kdy jednoduše 6 dní cvičíte a ten 7 odpočíváte. Prvním krokem je pro Vás tzv. Fit Test, díky kterému zjistíte jak na tom vůbec jste. FT obsahuje 8 různých cviků, u kterých se snažíte dosáhnout, co nejlepších výsledků, které si pak poznamenáte. Každých 14 dní poté můžete porovnávat, jak jste se zlepšili nebo naopak zhoršili. Co se celkového cvičebního plánu týče, tak ten je zaměřen samozřejmě na posílení a zpevnění celého vašeho těla. Každý den cvičíte něco jiného díky střídání různých cviků. Ve finále tedy po zmiňovaných 60-ti dnech by jste se měli dočkat své vysněné postavy.

02 - Plyometric Cardio Circuit
Na ukázku můžete mrknout na jeden z dílů. Jednotlivé části najdete na Vimeo.com nebo například na Uložto.cz.

Co jsem tak nějak stihla zpozorovat, Insanity si buď zamilujete a nebo jej naprosto zavrhnete. Je to samozřejmě o tom, že každému z nás sedí něco jiného. Mně však tento fitness program oslovil a s oblibou jej cvičím. Myslím, že tímto typem cvičení se dá postava rozhodně hezky zpevnit, vypracovat a Vaše kondice se vylepší hned o 100 % a to všechno z pohodlí domova. Pokud Vás tento směr zajímá, rozhodně doporučuji zjistit si další informace o tomto fitness programu. Po zmíněných 60- ti dnech Vám slavnostně slibuji dokonce názornou fotografii mého úsilí:-). Mějte se moc krásně a nezapomínejte mi zde psát básně, vaše V. ♥

25 komentářů:

  1. To cvičil můj přítel, mě stačilo chvíly a dál jsem nechtěla :D On byl vždycky zničený, ale ty změny před a po jsou hodně znát :-) tak ať to dotáhneš do konce ! Stay Strong ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, budu se snažit, je to vážně makačka :-O :-)

      Vymazat
  2. Vypadá to zajímavě, taky bych chtěla začít cvičit, ale jsem na to moc velkej lenoch. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se k tomu jednoho dne ukecáš stejně jako já :-) :-D

      Vymazat
  3. vidíš to neznám, tak to určitě zkusím, děkuju za tip:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Mě Jillian totiž taky nebavila, tak jsem zavrhla domácí cvičení a radši to rozjedu v posilovně :). Ale nalákala jsi mě :**

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na tu fotku jsem moc zvědavá, protože jsem Insanity poctivě cvičila (i s jídelníčkem), ale výsledek naprosto ŽÁDNÝ! :-(

    Stylová Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Určitě ne, člověk si zvykne, poprvé jsem byla na umření, ale pak už to šlo :-)!

      Vymazat
  7. Vím přesně jak je to těžké, cvičil to můj přítel. Ale stálo to rozhodně za to! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek :) O Insanity jsem slyšela už několikrát, ale zatím se k němu nedostala... A co se týká Jill, tak 30Day Shred jej klasika, ale taky to není moje srdcovka. Některé cviky jsem si z toho odnesla a provádím je i ve svém cvičení, ale jako set jsem to absolvovala jednou a nevím, jestli se ještě budu vracet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc:-), jsem ráda, že se článek líbí. Jill si mě bohužel také zrovna dvakrát nezískala, takže jsem hledala nějakou jinou alternativu a zůstala jsem právě u Insanity :-).

      Vymazat
  9. Tohle jsem objevila někdy před půl rokem...odcvičila jsem první dvě cvičení a pak mě zničila chřipka :( ale ted když o tom u tebe znova čtu, uvažuji nad tím, že se do toho zase dám :) máš můj obdiv, že držíš, je to fakt makačka! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji :-), pokud Tě tento program zaujal, určitě se do něj znovu pusť, máš mou podporu :-)!

      Vymazat
  10. Anonymní21/1/14 21:07

    Můžu se zeptat? :) Mám mít u těch cviků zatnutý břicho nebo nemusím? :D Já totiž nejsem žádnej expert v angličtině, takže moc nevím co říká :D Když tak moc děkuju za odpověď, nevím totiž jestli to dělám správně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-), určitě! Myslím si, že to můžeš cvičit i bez zatáhlého břicha, i když samozřejmě pokud to zvládneš odcvičit i se zatáhlým břichem, tak efektivita bude rozhodně větší, ale nějaký důraz bych na to nekladla :-).

      Vymazat