13.12.13

Christmas care

Krásný večer Vám všem,
doufám, že si všichni užíváte plnými doušky veškerou vánoční atmosféru. Za svou neaktivitu se moc omlouvám, ale poslední dobou se mi vážně daří silně nestíhat. Tento týden byl pro mě zatím jedním z nejnáročnějších, jelikož se v něm psala většina zápočtů. Skoro vše mám již za sebou a navíc úspěšně, takže jsem moc ráda. K mému štěstí na mě však sedla nějaká ta chřipka, takže musím bohužel fungovat i s teplotou, brr :-/. Už se nemohu dočkat vánočních svátků, které se každým dnem blíží. Už se vidím s hordou cukroví u vánočních pohádek O:-). Dnes jsem si pro Vás přichystala článek plný kosmetiky, který nepřestává ladit s atmosférou Vánoc. Doufám, že se bude líbit.


1) Gliss Kur Ultimate Color, regenerační expres balzám- Expres balzámy od Gliss Kur se již dlouhodobě řadí mezi mé oblíbence číslo jedna v péči o vlasy. Tento poklad v červeném Vám zaručí nejen snadné rozčesání vlasů, ale také patřičný lesk a pořádnou dávku hydratace. Ochrana barvy vlasů je samozřejmostí. Co však na těchto balzámech nejvíce oceňuji je fakt, že po aplikaci mé vlasy vypadají hezky vyživené, nadýchané a v žádném případě nepůsobí mastně, což se mi několikrát bohužel přihodilo při použití jiných expres balzámů.

2) L´oreal Paris, Nutri Gold, extra výživný denní krém- Pokud Vás trápí vysušená pokožka, kterou je třeba radikálně hydratovat, vyzkoušejte bez váhání Nutri-Gold od L´oreal. Tento pleťový krém je totiž vážně úžasný. Například já mám sice smíšenou pleť s tzv. T-zónou, ale v zimě se pravidelně potýkám s nepříjemnými vysušenými místečky, takže takový pomocník se rozhodně hodí. Nutri- Gold si proto pravidelně půjčuji od maminky, která na něj nedá dopustit O:-).

3) Oriflame, Chocolate dream, krém na ruce- Čokoláda a pořádná dávka hydratace pro mé packy, mmm! Krém na ruce pro mě během zimy představuje jednu z věcí, bez kterých pomalu nevyjdu z domu. Tento krém z Oriflame s úsměvem doporučuji dál.

4) Oriflame, Essentials, tělový krém- Od čokolády se pomalu přesouváme k vůní mandlí.  Multi- Purpose cream bych ohodnotila jedničkou s hvězdičkou. Vaši pokožku skvěle hydratuje, zanechá ji hebkou a navíc bezkonkurenčně voní. Tématické, vánoční balení je pouze dalším bonusem do sbírky.

5) Yves Rocher, Vanille Collector, Shimmering body lotion- Aby těch mazadel nebylo pro dnešek málo, dostáváme se k dalšímu provoněnému tělovému krému. Tentokrát se můžete nechat zlákat vůní vanilky. Tento krém opět báječně hydratuje, skvěle se aplikuje a navíc obsahuje třpytky. V tomto případě však nevím, zda-li je to zrovna výhra. Třpytivým krémům zrovna neholduji, ale na různé výjimečné příležitosti se z druhé strany skvěle hodí.

6) Yves Rocher, třpytivý sprchový gel kakao & malina- Konečně odbočíme od veškerých krémů a vrhneme se dál. Nyní bych Vám ráda představila lákavý sprchový gel, který je na období Vánoc přímo jako stvořený. Fakt, že velmi příjemně voní, myslím zmiňovat ani nemusím, jelikož kombinace kakaa a maliny je jasnou jedničkou. Jak nelze přehlédnout, balení opět obsahuje krásné veliké třpytky. V prodejnách YR navíc můžete najít i další variance tohoto sprchového gelu.

7) Miss Sporty, Oh My Gem- Nyní zůstaneme naopak u třpytek. Třpytivé nehty jsou pro mne v tohle roční období jasnou volbou. Tento blýskavý miláček od Miss Sporty na nehtech vydrží poměrně dlouho dobu, skvěle kryje a neloupe se, takže za mě si vysloužil palec nahoru.

8) Rimmel, rtěnka by Kate, odstín 03- O téhle krásce z Rimmelu Vám píši snad po sté. Nemohu si však pomoci, ale tahle rtěnka se dá dle mého názoru nosit opravdu během celého roku. Lákavým nude odstínem tak můžete doladit například výraznější líčení nebo naopak jej zvolit ke všední klasice. Fantazii se rozhodně meze nekladou.

9) Rimmel, Traffic Stopping Shadow- Na závěr jsem vybrala trio očních stínů od Rimmel London. Mnohým z Vás zajisté neujde, že jsou si hodně podobné s triem z MUA. Upřímně řečeno těžko říct, které z nich jsou lepší, každé mají totiž své pro a proti. Tyhle se mi například nezdají zrovna dvakrát třpytivé a působí na mě spíš matně, což je však fajn právě při kombinaci se třpytivou variantou. Pigmentace se pohybuje okolo toho středu a výdrž není také vůbec k zahození. Nejslabší z celého tria je rozhodně odstín lila, zbylé dva bych ohodnotila velmi pozitivně.

Jaké kosmetické výrobky jste si v současnosti oblíbili vy ? Budu se opět moc těšit na všechny Vaše milé komentáře. Přeji Vám dobrou noc, sladké sny a příjemné probuzení do růžova, V.

34 komentářů:

  1. Já jsem si moc oblíbila vlasovou
    kosmetiku Aussie. :) ta vůně...
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té čtu poslední dobou všude možně, asi konečně neodolám :-O, díky moc za tip :-)!

      Vymazat
  2. hledala jsem něco co by mi pomohlo na suchou pleť konečně jsem našla =)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lak od Miss sporty vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám tiež ten krém na ruky :)
    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. teda toho je a popravdě, kdybych měla vyjmenovat všechno, co jsem si teď oblíbila, tak by to bylo pěkně nadlouho.. :D ale hodně z toho jsou rtěnky
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že třeba menší souhrn uvidím u tebe na blogu, mile ráda se inspiruji O:-)!

      Vymazat
  6. Ten čokoládový krém na ruky z Oriflame mám aj ja a vonia úžasne ! :)
    Pozývam ťa na svoj blog :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. hey what a nice blog you have here !
    wanna follow each other ??

    http://www.ryokogurl.com/

    OdpovědětVymazat
  8. jooj si ma potešila o tom kreme mandlovom od oriflame rozmýšľala som nad ním ale kedže ešte mám tak som si ho nekúpila alekeď ho tam ešte zbadám pojdem poňom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem opravdu moc ráda. Krém mě vážně mile překvapil, takže jej s nadšením doporučuji dál :-)*.

      Vymazat
  9. I já mám ráda tenhle balzám od Gliss Kuru, mám doma dva a tenhle na barvené by se mi teď hodil:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gliss Kur je prostě klasika, která nezklame :-)!

      Vymazat
  10. Telové mlieka Yves Rocher milujem, ale asi by mi tie trblietky vadili. S červenou radou od Gliss Kur som nebola spokojná, ale zato rúže od Kate Moss sú pre mňa objavom roka :) Missy

    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovědětVymazat
  11. Tie Rimmel tiene mám, rovnako aj podobné od MUA a tie Rimmel mi prídu celkom nanič :) Asi tak miliónkrát musím pretrieť oko, kým sa mi tam niečo chytí. Ale presne ten istý rúž od Rimmelu mám a úplne ho zbožňujem. Hlavne mám pocit, že má takú vianočnú vôňu. Aj keď to sa mi možno zdá, lebo som ho kupovala minulý rok okolo Vianoc ale zbožňujem ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že ty od Rimmelu jsou přeci jen o něco slabší v porovnání s těmi od MUA, ale dají se zase báječně využít například jako matné stíny při kouřovém líčení :-)), i když je to mírně paradox, jelikož by měly představovat právě stíny třpytivé.

      Vymazat
  12. YR sprchový gel mám v té samé vůni, jen bez třpytek, a vanilkové třpytkaté tělové mléko v miniatuře :)

    OdpovědětVymazat
  13. YR mléko musí být top! :-) Miluju vůni vanilky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Na tu čokoládovou sadu jsem taky koukala v Oriflame, ten obal je hezký ale nesnáším vůni čokolády v kosmetice :D
    Taky mě trápí suchá místa, hlavně okolo nosu a nejvíc mi na to pomáhá emulze Excipial U Lipolotio.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ?:-O To já teda čokoládu miluji na všechny možné způsoby :-D. Jinak Excipal je opravdu výborná věc, to mohu jedině souhlasit.

      Vymazat
  15. Rúže od Kate Moss zbožňujem :) a telové mlieka od Yves Rocher takisto :)))))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Ten rúž vyzerá byť super! :) máš krásny blog

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že se Ti tu líbí :-)!

      Vymazat
  17. Já jsem si oblíbla ten malinový sprchový gel od YR.

    OdpovědětVymazat