20.08.13

Růžová péče s Neutrogenou

Přeji krásné odpoledne všem svým pravidelným čtenářům, náhodným návštěvníkům a i vám ostatním. Počasí dnes nebylo zrovna dvakrát pozitivní, proto jsem se rozhodla, zvednout vám náladu něčím růžovým, svěžím a fantastickým. Před chvílí jsem teprve přiklusala z práce a s chutí se pustila do článku, který právě čtete. A o čem, že vám povykládám tentokrát? Na zoubek se koukneme dvěma miláčkům značky Neutrogena, které rozhodně stojí za povšimnutí. Má pleť se do nich totiž zřejmě zamilovala a donutila mě věnovat jim rovnou celý článek:-).

Nejsem a nikdy jsem nebyla žádnou výjimkou, která má během celého roku dokonalou pleť bez jediné vady. Proto vždy vřele uvítám všechny výborné přípravky, které mé pleti doslova vdechnout trošku života. Na dva takové "životabudiče" jsem nedávno narazila. A má pleť? Ta je maximálně spokojená!

1) Visibly Clear Pink Grapefruit peeling- Miluji, miluji a ano, ještě jednou miluji. Stačí si k němu jednou přičichnout a hned vám bud jasný jeden z důvodů, proč je momentálně můj TOP . Přípravek se má aplikovat dvakrát denně, tedy ráno a večer. Zpočátku jsem měla trošku trošku obavy, že si tenhle fajn růžový kamarád nesedne s mou pletí. Výsledek mě však překvapil! Má pleť je skvěle hydratovaná, příjemná na dotek a především perfektně pročištěná. Svěží vůně grepu mi jedině přidá na optimismu.

2) Visibly Clear Pink Grapefruit čistící emulze- Po skvělé zkušenosti s peelingem jsem neodolala a pořídila si i tuhle čistící emulzi. Narazila jsem na ni v Albertu za 129 Kč, což je fajn, normálně se její cena pohybuje okolo 169 Kč. Pokud tedy sháníte cokoli od značky Neutrogena, tak tuhle akci určitě omrkněte, ve slevě je i mnoho dalších výrobků této značky. Emulzi testuji teprve krátce, ale zatím jsem s ním maximálně spokojená. V první řadě slibuje perfektní čištění, kdy si hravě poradí s mastnotou a dalšími nečistotami, díky čemuž pomáhá redukovat pupínky a černé tečky. Přesušení pleti se určitě bát nemusíte. Čistící emulze je navíc vhodná i pro citlivou pleť, což oceňuji.
Podrženo sečteno, pokud máte pocit, že vaše pleť potřebuje pořádné pročištění a péči, neváhejte a zkuste to s těmito "grepy", věřím, že je budete milovat stejně jaká já♥. Jinak zítra se můžete těšit na outfit a na mnoho dalšího, po dlouhé době vyrážím se sestřičkou do Brna, aneb den volna se musí patřičně využít. Nyní mi nezbývá než vám popřát krásný večer a ještě hezčí noc, vaše V.♥

18 komentářů:

  1. Vždycky uvažuju co si pořídit, díky za tenhle článek, asi vyzkouším. :)

    http://www.doubleexplosion.com/styling-podle-nejlepsi-kamaradky/

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé tipy! určitě chci vyzkoušet ten peeling :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do něj Marti, dala bych za něj ruku do ohně:-)

      Vymazat
  3. Ten peeling jsem měla a byla jsem moc spokojená :) Voní vážně úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky po nich pokukuji a nakonec to stejně nevezmu. Já mám peeling odd Neutrogeny v oranžovo-bílém balení a právě u téhle značky se mi líbí že se peeling může používat i 2x denně a ne jenom jednou týdně. Jinak ale mi ten peeling na akné vůbec nepomohl :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak po něm musím mrknout, jaký máš přesně na mysli:-). Jinak právě:-), také mi přijde parádní, že člověk si může udělat peeling dokonce 2 krát denně, i když já jsem happy, že nezapomenu večer:-D. Jinak zkoušela jsem, jak si tyto výrobky poradí s líčením a vše šlo hezky dolů (oči jsem samozřejmě netrápila). Jinak jé:-(, mně na mastnou pleť docela pomohl, i když musím neustále všechny výrobky střídat, stejně jako moje vlasy, tak i pleť si na vše strašně rychle navykne:-/.

      Vymazat
  5. Love Neutrogena with pink grapefruits! I was using it and it was very good for me :)

    Visit my blog: http://aveilt.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. mám tu emulzi,ale s pumpičkou a je to super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, tihle miláčci vážně snad nemají chybu:-)

      Vymazat
  7. Anonymní21/8/13 16:10

    Asi brzo koupím vypadá to dobře a jestli to tak i voní úžasně po grepech musím to mít doma :)

    OdpovědětVymazat
  8. A nezanechává ta emulze na tváři nějaký film?? Nedávno jsem měla krémovou emulzi od Nivey v takovém růžovém obalu a ta na pleti zanechává jakoby hydratační film, jako bych se natřela krémem, ale kvůli tomu nemám takový ten "čistý pocit" pleti, tak by mě zajímalo, jestli tohle nedělá i tato emulze :)

    OdpovědětVymazat
  9. Před časem jsem z této růžové řady měla mycí gel s pumpičkou (dělá se pořád?) a byla jsem z něj docela zklamaná. Když pominu vůni alá jar na nádobí, gel mě zklamal, jak moc mi vysušil a podráždil obličej. Neutrogena jako taková mi je sympatická, avšak z uvedených důvodů se bojím kupovat další výrobky.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat