11.07.13

Červnový Ladybox

Tak dnes ještě jednou ahooj:-),
doufám, že se máte moc hezky a těšíte se na další článek. Tentokrát se podíváme na zoubek mému prvnímu a zároveň poslednímu Ladyboxu. Jak jsem vás již informovala, Ladybox i Senzabox se spojily v jeden společný boxík:-). Na výsledek si ještě musíme počkat. Nyní se však pojďme podívat na červnový Ladybox. Jste připravení omrknout obsah krabičky? Tak pozor, jdeme na to:-)!

 Tak a tohle na mě vykouklo při otevření.
Musím říci, že obsah mě docela zklamal. Čekala jsem toho přeci jen trošku více. V plném balení na mě vykoukl hydratační krém Mixa, poté multifunkční balzám a tvářenka. Zbytek byl v podobě cestovního balení a vzorečky.

Mixa 24h zklidňující gydratační krém- S touto značkou nemám zatím žádnou zkušenost. Takže se jednalo o takové naše první seznámení. Mixu jsem však okukovala již v obchodech nebo na jiných stránkách. Jaké jsou názory ostatních? Někdo si tuhle značku vychvaluje, někdo naopak. Takže určitě se dám hned do testování a svůj názor vám brzy napíši:-). Každopádně byl pro mě krém příjemným překvapením, jelikož mi moje milovaná "růžová" Balea dochází.

Figs & Rouge AloeVera & Mint Balm- Multifunkční balzám byl pro mě dalším milým překvapením. I když nebudu lhát, že jsem nebyla malinko smutná z toho, že místo mintového se na mě neusmíval nějaký ten jahůdkový. Ovšem i tak jsem spokojená, tento krasavec se snadno vleze do jakékoli kosmetické taštičky. Navíc si jej můžeze mazat na rty, nehtovou kůžičku či lokty. Třešničkou na konce je sladké takové trošku retro balení, za něj se rozhodně stydět nebudu.
Tvářenka Inglot- Tak zde mé nadšení již mírně opadlo. Jedná se sice o plný produkt a odstín se mi velmi zamlouvá, ovšem o vytvoření vlastní paletky jsem zrovna nestála. Nějaké jednoduché, avšak praktické balení by bylo mnohem lepší. Co se dá však dělat, myslím, že i tak tahle blush výborně poslouží, odstínem se my lady team strefil do noty:-).

Kiss my Face Anti  Stress Shower & Bath gel- Tak a první šok. Překousla jsem fakt, že mám další malý sprchový gel do sbírky, na cestování se vždy hodí. Co mi však doslova praštilo přes nos byla, ale parfemace produktu. Kdybych se chtěla navonět nějakým čistícím prostředkem, dopadlo by to stejně, protože vůně je podle mého názoru téměž identická. Antistresově na mě tedy rozhodně působit nebude, ba spíše odpudivě.

Duck Islan Body Lotion Mandarin & Bergamot- Pokud jsem si myslela, že to špatné se v tomto boxu vyčerpalo, tak jsem se opravdu spletla. Tělové mléko s originální parfemací mandarinky a bergamotu bych spíše nazvala jako další přípravek do sbírky čištění koupelen a záchodů. Vůně je opravdu příšerná a to nepřeháním.

Salcura Topida-sprej na intimní hygienu- Takový parťák na cestování se vždycky hodí. U hodnocení bych zůstala jednoduše- nenadchne, ale také neurazí.

Make up for ever rtěnka- Můj první dojem byl jedno velké nadšení. Ovšem poté, co jsem rtěnku otevřela, zjistila jsem, že se jedná o docela dost odvážný odstín. Mé obavy však zmizely ve chvíli, kdy jsem rtěnku opatrně na rty nanesla. Nejen, že je skvěle krémová, ale při menší vrstvě, vám na rtěch vytvoří slušívý odstín.

Tak a jsme u konce:-). V balení jsem také našla vzoreček od Vichy a to BB cream. Podobných vzorečků mám však mnoho, tak je zrovna dvakrát neocením. Co se týče mého celkového zhodnocení, byla jsem docela zklamaná, čekala jsem něco lepšího. Upřímně jsem zvědavá jaká bude nadcházející premiéra nového boxu Just Married. Co říkáte na beauty boxy vy? Objednal si někdo z vás červnový Ladybox? Mějte se krásně a nezapomínejte na komentáře, vaše V.


6 komentářů:

  1. Ta rtěnka vypadá parádně! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka vážně překvapila, prvně jsem se lekla a nakonec jsem byla příjemně překvapena:-)

      Vymazat
  2. Červnový nemám, ale objednala jsem si červencový a jsem na to opravdu zvědavá, jak bude JUST MARRIED vypadat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červencový bude podle mě pecka, i když se mi moc objednávat nechce, neodolám, protože cítím, že to bude bomba:-) :-D

      Vymazat
  3. Ahoj! :-) Bojím se, abych našla zpětně tvůj blog, jelikož mám dotaz. Proto bych tě moc ráda poprosila, zda-li bys mi neodpověděla do nejnovějšího článku do komentářů. Kde se dá box Just Married objednat? :-) Moc bys mi pomohla.
    Předem děkuj za odpověď. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já se přesně tohohle bojím, proto si tohle balení neobjednávám a ani (prozatím) nehodlám.. je mi líto těch peněz, které bych vrazila do balíčku o kterém ani nemám jistotu že mě potěší. to si radši nakoupím v drogerii to, co opravdu chci/potřebuji :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat