09.06.13

Péče o vlasy s LUSH

Krásné nedělní odpoledne,
dnes se počasí myslím opravdu vyvedlo:-). Sama si užívám sluníčka plnými doušky, proto další článek očekávejte opravdu spíše až k večeru:-). Dnes jsem si pro vás připravila slibovanou recenzi. Tentokrát vám představím mé 2 nejoblíbenější výrobky od LUSH:-). Oba produkty jsou určené k péči o vlasy, tak se pojďme podívat na bližší charakteristiku.

LUSH DADDY-O ŠAMPÓN

Co DADDY-O slibuje? Produkt je určený především pro blondýnky, které chtějí zabránit nežádoucímu žloutnutí svých vlasů. Fialky a čerstvé citróny udržují stříbrné a blond vlasy zářivé a lesklé. Dalším plusem je také výživa a hebkost, kterou světlé vlasy vyžadují, protože jsou často suché a jemné. Tento šampón však není určen pouze pro blondýnky. Například i brunetkám slibuje okouzlující lesk a hebkost a především bezkonkurenční vůni.

Mé hodnocení- DADDY-O je mým opravdovým oblíbencem. Když jsem si šampón vybírala, narazila jsem zprvu na rozporuplné názory, které se týkaly právě parfemace. Někomu přišla vůně přehnaná a nesympatická, někomu naopak okouzlující a přímo úžasná. Šampón mi poté s velkou chválou doporučila i kamarádka, tak jsem si řekla, že jej prostě vyzkouším a udělala jsem dobře. Mně osobně parfemace doslova okouzlila. Vlasy po tomto produktu voní přímo božsky a troufám si říct, že intenzivní vůni pociťuji i celý den. Vlásky jsou navíc krásně jemné a hydratované. Takže milý LUSH opravdu nelhal:-).

LUSH AMERICAN CREAM KONDICIONÉR

Co American Cream slibuje? Inspirace pro tento kondicionér měla být údajně čerpána z americký mléčných barů padesátých let. Kondicionér slibuje hladké a jemné vlasy, kterých docílíte po použití krémové konzistence American Cream. Váš nos zajisté zasáhne vůně vanilky, jahod a pomerančů. Kondicionér slibuje také snadné rozčesání, což je určitě velký plus:-).

Mé hodnocení- I tentokrát jsem se naštěstí strefila správně:-). Tento produkt jsem si pořizovala přímo v obchůdku v Praze a zaujala mě především příjemná vůně. Kondicionér mi navíc přišel přímo jak dělaný pro mou neposednou hřívu, proto jsem se nakonec rozhodla odnést si domů právě tento poklad. S výrobkem jsem určitě spokojená, vlasy také krásně provoní, ovšem Dady-O je můj větší favorit:-).

Tak a to by bylo vše:-). Celkově jsem se všemi produkty, které jsem od LUSH měla velmi spokojená. Zkoušela jsem také výrobky pro péči o pleť nebo tělové výrobky a také velká spokojenost. Z vlasové kosmetiky bych ráda určitě vyzkoušela I LOVE JUICY, protože tento šampónek je podle mě na léto úžasný. Dále se stal mým favoritem také REHAB, který slibuje relax pro všechny typy vlasů. Vlastně je něco, co bych mě od LUSH nelákalo?:-D Co se týče péče o pleť docela by mě zajímala pleťová voda, na kterou jsem slyšela zatím samou chválu. Budu doufat, že se vám článek líbil a nezapomenete mi napsat do komentářů, jaké recenze vás lákají nejvíce:-), budu jedině ráda. Mějte se tedy krásně a hurá užívat si sluníčka, vaše V.




5 komentářů:

  1. Jééé to bych chtěla zkusit! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá vážně dobře, jen jsem na něj nikde nenarazila :-D . Zatím jsem věrná šamponu od YOUNG, ale asi se podívám po tomto. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, vždycky když čtu tvoje recenze, tak mám chuť si to hnedka koupit! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní15/6/13 12:14

    zatím jsem ještě nic nezkoušela ale plno věcí mě moc láká :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní13/7/13 11:10

    musím niečo z toho vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat