17.06.13

NEW IN {Avon}

Krásné slunné odpoledne moji milí,
dnes jsem se rozhodla zasypat vás, co nejvíce články:-)! Určitě jste již zaregistrovali menší změnu vzhledu, tak budu určitě ráda za váš názor. Po outfitu a upovídaném článku mám pro vás i takové menší new in. Právě dnes mi konečně došel balíček, ve kterém jsem našla tyhle božské doplňky. Nevím jak vy, ale já začínám být zlatou přímo posedlá. Ani tentokrát jsem neodolala roztomilým náušnicím, ke kterým jsem si koupila i náramek v bohémském stylu, jenž mi ve sbírce rozhodně chybí, protože "náramková" moc nejsem. Tento fakt se však snažím napravit, protože náramky vypadají k outfitům přímo božsky. Jinak jeden by se podivil, že doplňky jsou právě z Avonu, který je plný kosmetiky. Ovšem musím podotknout, že občas se tam objeví i právě takové kousky, takže jsem nemohla odolat:-).

Co jste si vy v poslední době pořídili nového? A jak se vám zamlouvá můj nový vzhled blogu? Těším se na vše komentáře a reakce, V.

9 komentářů:

  1. Jé! Moc pěkné! :-) já právě taky nemám vůbec žádné náramky :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě opravdu strašná:-D, vždy si jen nakoupím plno náušnic a ostatní doplňky jdou bokem :-/.

      Vymazat
  2. doplňky z Avonu se mi většinou moc líbí :)
    taky nejsem moc náramková, ale začínám zjišťovat, že outfit bez náramku prostě není ono... budu si muset pořídit nějaký podobný tomu tvému :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem také docela překvapená, že poslední dobou se tam objevují moc zajímavé kousky:-). Jinak mluvíš mi z duše:-),když pak koukám,co mi na outfitu chybí, je to nedostatek doplňků:-).

      Vymazat
  3. Vendulko z toho si nic nedělěj. řekla jsem si ze až půjdu v Amsterdamu nakupovat NEKOUPIM si náušnice... :-D ale koupila, zlatý :-D jinak s těma náramakma jsem na tom stejně ale v holandsku jsem se na ně zaměřila a koupila jsem si dvoje :-)
    jinak blog máš pěknej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama:-D:-), protože si už vážně musím zakázat nákup dalších náušnic, ale jak říkám někdy prostě nejde odolat. Jinak nákupy v Amsterdamu ti moc závidím :-O, doufám, že uvidím nějaké fotky kočko:-*

      Vymazat
    2. Holky, to jsem rada, s nakupem nausnic v jakemkoliv množství nejsem sama :-D

      Vymazat
  4. ty naušničky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat