12.06.13

Something from my life {inst. moments no. 05}

Hezký večer všem,
doufám, že jste se měli jen a jen krásně. Přináším pouze takový oddychový článek. Původně jsem měla v plánu zveřejnit mnohem více věcí, ovšem nebylo mi zrovna dvakrát dobře. Mám takové nekalé podezření, že mě opět začíná zlobit zub moudrosti, což by byla pěkná smůla, protože to není zrovna legrace a na trhání se mi opravdu nechce. Co se týče tohoto příspěvku zamýšlela jsem se nad tím, co tu asi tak schází. A bingo:-) budou to nejspíš články, které bych zařadila do About me. Z telefonu jsem tedy vybrala pár fotografií, které by se vám snad mohly líbit. Takže máme tu i napůl takový instagram post:-). Tak a to by bylo asi vše. Zítra jsem celý den v práci, tak článek čekejte až na večer. Zaručuji však, že bude stát za to. A pozoor, nezapomínejte na probíhající GIVEAWAY!
                  Vendelín, tablovka, skvělé focení, vzpomínka na tu nejlepší dovolenou, aneb není nad pořádné léto.

2 komentáře: