25.05.13

Avon kolekce LUXE

Přeji všem hezký večer,
tentokrát bych vám ráda představila výrobky z kolekce Luxe. Vše mám řádně ozkoušené, tak si myslím, že takový základní obrázek o každém z nich jsem si již udělala:-).

Paleta očních stínu- Musím říci, že tato paletka mě opravdu zaujala. Nejen díky svému designu, ale také díky kombinaci barev, které obsahuje.Stíny navíc skvěle drží, doporučovala bych však použít určitě bázi:-). Dalším plusem je také to, že se výrobek vleze do každé kabelky a svým zlatým balením rozhodně okouzlí. Co se týče ceny, tak se pohybuje okolo 299 Kč, ale jsem si jistá, že na paletku narazíte i ve slevě.





Pudrová růž (couture rose)- Tak na tento výrobek bych mohla opravdu pět chvalozpěvy. Opravdu jsem ani ve snu nečekala, že mě pudrová růž natolik ohromí. K jejím kladům patří například to, že se snadno nanáší a navíc dodává přirozený vzhled. Zakoupit ji můžete okolo 250 korun a opět určitě i levněji.


Lesk na rty (Steamy plum)- Na první pohled váš možná zaskočí odstín. Musím uznat, že je to jeden z nejtmavších odstínů lesků, které vlastním, ale to nemění nic na faktu, že je vážně skvělý. Při nanesení menšího množství a následném rozetření navíc zase až tak tmavý není. Podle mě je ideální volnou na různé akce :-). Samozřejmě jsou na výběr i další odstínu. Průměrná cena lesku se pohybuje okolo 150 korun. Nesmím opomenout, že lesk obsahuje malé třpytivé částečky, které z vás zajisté udělají hvězdu večera:-).

Rtěnka Luxe (Silky apricot)- Velmi příjemná hydratační rtěnka opět zahalená v kouzelném zlatavém obalu. Myslím, že na tomto výrobku se design této kolekce vyjímá nejvíce. Rtěnku najdete opět i v dalších odstínech. Musím jen potvrdit, že na rtech skvěle drží. Možná bych nyní sáhla po jiném odstínu. Její cena se pohybuje okolo 150 korun.

Tekuté oční linky (Black luxury)- Linky musím opět pochválit, skvěle drží a navíc se snadno odličují. Jediné co mi na nich trošku vadí je tvrdý hrot, kterým mám trošku problém linku rovnoměrně nanést. Ale jinak nemají snad žádnou chybičku. Seženete je za 179 Kč, samozřejmě třeba i levnější :-).

Make-up (Natural glamour)- Tento make-up bude těžké zhodnotit, protože odstín mi opravdu nesedl a jediné co mohu udělat, tak si počkat až na horké letní dny, kdy snad chytnu trošku toho bronzu. Ovšem to by nebylo, abych ho přeci jen nevyzkoušela (fotografii však radši přidávat nebudu, spletli by jste si mě zajisté s pomerančem :-D:-). První věc, kterou na tomto výrobku musím ocenit je pumpičkový aplikátor, který je podle mě velmi praktický. Co se týče balení, tak působí stejně jako další výrobky z této řady opravdu vkusně. Konzistence přijde mi vcelku hutná a make-up tedy i poměrně dobře kryje. Ovšem nevím jestli bych jej doporučovala pro mastnější pleť, protože i při použití pudru jsem se za chvíli bohužel leskla. Make-up však slibuje skvělou hydrataci a lehké složeni, což potvrdit mohu. Pořídit si ho můžete zhruba za 300 korun.

Řasenka (Black)- Tento výrobek byl pro mě asi nejslabším ze všech výrobků. Tato řasenka vám slibuje luxusní objem řas a celkový dokonalý vzhled, což podle mého mínění zrovna pravda není. Podle mě je to takový hezký průměr, který nenadchne, ale ani neurazí. Výrobek seženete v cenové relaci 150-200 Kč. Navíc musím podotknout, že mi produkt zrovna dlouho nevydržel, tudíž skončil v koši, takže se budete muset uspokojit s obrázkem z internetu:-).
Jako třešničku na dortu přikládám ještě fotku , kde jsem se nalíčila zmiňovanými produkty (tekuté oční linky, pudrová růž, paletka očních stínů, lesk na rty, make-up, ovšem smíchaný se světlejším).

Žádné komentáře:

Okomentovat